Kotarin tasasuuntaus xenonia varten

Moi! Vanha ja kulunut aihe johon yritin löytää vastausta selaamalla vanhat keskustelut läpi, mutta ei onnistunut, joten päätin kysyä täältä josko jollakulla olisi antaa vinkkiä ?
Projektina on KTM 2t crossi jossa on electrexworldin L46 valovirtapää. Valovirtapäästä tulee vain yksi keltainen piuha.
Kuinkas tällaisen saisi tasasuunnattua ? Tarjolla olisi SNOPROn (81-616-1) kelkka tasasuuntaaja/jänniteensäädin neljällä johdolla (musta,punainen,keltainen,keltainen) . Kytketäänkö keltaiset nippuun vai jätetäänkö toinen kytkemättä ?
Musta ja punainenhan tulevat akulle/maihin.

Tarjolla olisi myös kotarin orkkis säätimiä/tasureita, se vanhempi malli jossa on neljä lattaliitintä rinnakkain ( ei kylläkään kytkentäjärjestyksestä mitään havaintoa, mitä tulee mihin napaan) tai sitten jostain vähän uudemmasta exc 300:sta (-08?) sellainen mokkula jossa on johdot: musta,punainen,keltainen,valkoinen (onnistuisiko tällä?)

Foorumit

Ellet saa käämistä toista päätä irrotettua rungosta ja tuotua toisella piuhalla säätimen toiseen keltaseen: kytket sen virtapäältä tulevan keltasen piuhan siihen säätimen toiseen keltaseen, säätimen toisen keltasen taas runkoon, mustan akulle - ja punasen +. Toi säädin on musta kuoressa/rungossa, eli sun tarvii asentaa se säädin sit niin ettei se pääse ottaan DC-maahan eli mopon runkoon tms. mistään, eli DC-puoli jää kelluvaks. Jos saat sen käämin toisen pään tuotua piuhalla ylös säätimen toiseen keltaseen, voit vetää säätimen runkoon kiinni, jolloin AC-puoli jää kelluvaksi ja DC - on rungossa.

En tarkottanu että eipääse ottaan DC-maahan eli runkoon, vaan ettei DC:n - pääse ottaan runkoon, mutta tää kirjottaminen tässä postimerkin kokosessa kehyksessä nyt on mitä on, mut jospa tää palvelu tästä menis taas järkeväks ja vois jopa lehteekin ruveta taas tilaileen.

Kiitos vastauksesta, tuon avulla pääseekin huomenna eteenpäin.
Täytyy purkaa virtapää esille, siinä on muistaakseeni valokäämien toisesta päästä musta piuha joka on maadoitettu pohjalevyn pultin alle.

Tästä voisi olla apua KOTARIN sähköihin.
Mä olen muutamiin tehnyt. KX-Centeristä hakenut Regulaattiri/Tasasuunttajan (lumikelkoissa käytetään samaa)

http://slorider.com/KTM/tech/Stator/TrailTech_conversion.pdf
Terveisin Mara Pinsiöstä

Moi,

Kerroppas, että onnistuiko kytkentä ja kuinka sen lopulta toteutit sekä mitkä ovat mitatut arvot?

Itselläni on hieman samantyylinen projekti meneillään (KTM 250 SX-F), mutta en ole aikonut laittaa akkua laisinkaan. Mulla on Kotarin staattori (muistaakseni tyyppiä 59039004000), josta tulee yksi keltainen piuha ulos (musta on maadoitettu staattorin kopan sisällä jo runkoon) ja tietenkin CDI boxille menevä piuha. Mittasin keltaselta ilman kuormaa n. 70V AC kun antaa hivenen kierroksia. Mulla on sellanen Snopro:n jännitteen säädin / tasasuuntaaja, josta tosiaa tulee nuo kaksi keltaista, punainen ja musta piuha. Jos joku osaa suoraa sanoa, että minka kytken mihinkin ja pitääkö säädin olla maadoitettuna vai ei, jne. niin olisin kiitollinen. Tavoitteena on saada ajolamppu (min. 25W) sekä 10W teholedi palamaan tuolla viritelmällä.

-Wettis-

Snopron säädin vaatii \"kapasitiivisen\" kuorman (akku /kondensaattori ) Ei tasajännitettä ilman ko. kuormaa. On myös okosulkusuojattu. en ole kytkenyt SX-mopihin kyseistä viritysä. Mulla on ollut parhaimmillaan 2x35 W xenon+H4+18kpl ledpaketti, toimi hyvin.
VALOISAA JOULUA Pinsiöstä

Mahtaakohan KTM 125 exc (09) tasasuuntaus onnistua hankkimalla vain esim. trailtechin 150w DC jännitteensäätimen ja muuttamaan hiukan johdotuksia. Esim kuten tässä linkissä -> http://www.mp-racing.fi/images/webkuvat/trailtech/7300-0011_KTM_electri…

Ja tietysti akku pyörään tuon lisäksi.

Tarvitseekohan endurovehkeessä tehdä muutoksia magneettoon?

Tuossa mp-pörssin puolella on mun ilmoitus valomaskista jota käytettäessä ei tarvitse tehdä mopoon mitään muutoksia. Käy kurkkaamassa.