Suzuki RM125 Repair Manual 1996-2000
18.7.2008 - 21:19
|
Kirjoittaja: jarmo piiloneneli mistä löytäs taikka sais ladattua manuskan kyseiseen pyörään..
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: TUOMO BÅGMANMoi!
Kannattaa kysyä esim maahantuojalta. Tai sitten jostain liikkeestä kuten storm, claymerssin korjausopasta. Englanninkielinen tosin mutta työ kuvat ja vaiheet erinomaiset jos vähänkin englantia ymmärtää. Kirjan mukana tulee pienoinen sanakirjakin.
Kirjoittaja: LAURI HEINONENTerve,
Jos Stormilta ei löydy niin täältä sitten saa:
http://www.repairmanual.com/motorcycles/1996/62/0/6025/9310
Olen joskus tilannut tuolta Clymerin kirjan, silloin ainakin tilaus/toimitus sujui loistavasti. Ja Clymerin kirjoja voin suositella, niiden avulla hoituu isompikin remppa.
Kirjoittaja: JUHA LEHTONENClymerin kirjat ovat ainakin oman kokemuksen mukaan loistavia. Ne kun ovat ilmeisesti amerikkalaisille suunnattuja, niin on hommat selitetty hyvin kuvien kanssa. Joten minäkin ymmärrän niitä.
Kirjoittaja: pekka velhonojaNetistä löytyy paikkoja joista voi luottokortilla noin 10 dollarin hintaan ostaa repair manuaalin vehkeeseen kuin vehkeeseen PDF tiedostona. .. Itse olen suitsan mönkkärin kirjan ostanut näin Kestää minuutin kun on koneella ja halutessaa on helppo tulostella sivuja tarpeen vaatiessa..