-- löytyykö sellasta uutta krossipyörää mikä tulee tehtaalta paketissa linkut yms kunnolla valmiix rasvattuna?
1.3.2013 - 12:05
| jani siikamäki
tässä just linkkujen huoltoa yms ois tiedos ja tuli mieleen että on se ihme kun ei ole tullu vielä yhtään uutta krossii eteen missä ois ollu palikat kunnolla asian mukasesti rasvattu kun ottaa mopot ensi käyttöön: akselitki aina ihan ruti kuivii ja sitä rataa, vai onko tämä joka merkillä sama show ihan normi juttu? jos tiedos merkki millä on mopot jo valmiix laardin peitossa ni saa kehasta,kiitos jo etukäteen.t kale
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kaikkia merkkejä koonneena, voin sanoa et tuo kannattaa tehdä niin kuin ohjauslaakerin rasvaus. Muutamassa kotarissa on ollut paremmin rasvaa kyseisissä kohteissa mutta, mutta pyörän akselit täysin kuivat. Eli ei kovin pitkäikäiset jollei huolla heti kättelyssä. Samalla kannattaa katsoa tehtaan jäljiltä venttiilivälykset, jos haluaa kunnolla hieroa niin passailee kaikki samolle lukemille mitä manuaali antaa. Itsellä uusissa hondissa ollut kirjavat lukemat välyksissä, muutama ihantteellisesti kohdallaan ja yhdessä täysin toisessa laidassa.
Ei. Rasvaaminen vie aikaa ja nostaa kuluja tuotannossa. Tuotteen elinkaari pitenee jos valmistetaan kunnollista. Sitten uusien tarvis vähenee ja business kärsii.
Kun tehdään nättiä paskaa ja mainostetaan sekä testeissä kehutaan niin €urot liikkuu ja remonttia riittää kotona ja koko jälkimarkkinointiketjussa.
juu näi se menee.luulis että sitä ois helppo tehtaalla samalla ku kasataa ni vähä sipasta tuhdimmi sitä vassuu ja laitta säädöt kohilleen,kun on sitä pokaa ketkä ostaa uude mopon ja ei ole ropannu ikinä mitää tai ei nappaa ropata ja sitte heti ku ekat 10tuntii täys,ni on pyöräs jo paikat narahtanu kuivuuttaan yms ja sitte se laatu läppä alkaa lentää ja moni jättää kyseise fillarin jo pelkästää tollasii puheisii vedote ostamatta.ei muutaku kädet vassu tonkkaa vaa.t kale - ja jomppa tuo se työkalupakki heti takas! ettei äiree suuttuh.
En tiedä miten nykyään, mutta 2004 Husgvarnassa oli rasvanipat linkuissa. Sellaset pitäis kairata joka pyörään, niin loppuis laakerisulkeiset.
Timo K
Moi
250/300 2T hussessa on rasvanipat ainakin 12 mallissa(ei ole crossipyörä),pyörä jäänne jostain kaukaa historiasta.
http://www.halls-cycles.com/fckimages/file/Husky%20PDF/2012%20Parts%20F…