leiponut sylinteri honda cr 125

hei. pääs kone vähä leikkaamaan kiinni kiertokangen laakerin rikkouduttua. Sylinteriin jäi alumiinijämiä mitkä sitte suolahapolla poistin ja käytin koneistamolla kevyessä hoonauksessa. mitäs mieltä te olette, uskaltaako tuollasella pytyllä vielä ajaa? koneistamolla olivat sitä mieltä että toimiva peli vielä... tosiaan sylinteri on valkokilpi honda cr 125:sta. oisin kiitollinen jos laittaisitte rohkeasti oman mielipiteenne että laittaakko kiinni vai ei

http://www.motot.net/galleria/kuvat/kayttaja/8/76575/IMG_0889.jpg

Foorumit

jahas, ei näköjään linkki toiminut, kokeillaanpa uudestaan
http://www.motot.net/galleria/kuva93991/

ja lisätää ny vielä että kynnellä kokeiltaessa tuossa vasemman puoleisessa naarmussa tuntuu ihan pieni ura. onko tuolla nyt niin radikaalia merkitystä toimintaan/kestävyyteen? Mitä ootte mieltä, kestäisiköhän tuo pytty vielä vai laittaisko suosiolla uuden?

alkuviikosta laitan pyörän kasaan tuolla sylinterillä ellei joku kerkiä varoittaa. kaikki mielipiteet siis tervetulleita :)

Ei tuosta naarmusta mitään suurta haittaa kestävyyden kannalta ole jos se on hoonattu paitsi että mäntä mustuu kyljestä kun bensaa vuotaa männänrenkaasta ohi. toiminnan kannalta ei se peli mikään nopea tule tuolla sylinterillä enää olemaan. Omassa cr 250:ssa oli pelkästään sylinteri kulunut niin että siinä oli pykälä missä männänrengas käy ylhäällä ja alhaalla, mutta ei mitään naarmuja, kun siihen vaihdettiin uusi sylinteri niin tuli tehot takasin. Jos piikissä on tuollainen pitkä naarmu minkä kynnellä tuntee niin siitä karka puristuksia ihan reilusti. Jos hyvän haluat niin vaihda tai pinnota sylinteri.

jos tarvetta jollain, mulla löytyy honda cr 125-00 uusi sylinteri
ja cr 125 87-89 sylinteri ehjä/porattavaa mallia
045-6307551

kiitoksia vastauksista.

taidan nyt laittaa kumminkin talveksi tuon pytyn vielä kiinni kun ei tarvis muuhun käyttöön tuota pyörää kuhan pääsis töihin. ja eipähän ainakaan ketuta nii paljon jos tuo sattu syystä tai toisesta talvella leipasemaan :)

joo se mäntä on hyvä vaihtaa siinä ~30h viimeistään, taisi olla 25h suositeltu männänvaihto ainakin vertexin männillä. Neulalaakeria ei tarvitse vaihtaa kuin joka toinen kerta.

Jepa!
Yhdyn edelliseen mutten takaapäin...

Mun cr125 88? pytyssä on kaks viiltoo/uraa jotka o about 0.1mm-0.3mm syviä paikoin...
Ne viillot on pystyssä,toinen noin 2cm ja toinen noin vajaa 3-4cm pitkä..
Just mäntä mustuu siitä kohalta sellaselta 4x4 cm alueelta ja puristukset ehkä karkaa hieman... Mutta ku se o viriviri pytty nii en tiiä..
Mutta nyt on tulossa iha uus viriviri pytty,
Kiitos Hatsalle !!!
Muna pystyssä oottelen sitä pyttyä että pääsen lyömään kiinni sen ja ajeleen koska tuossa vanhassa pytyssä on ollu harmia pakolähdön kiinnityksessä ja just ne viillot mitkä vie puristuksia pois.. Mutta hyvin se peli on sätkiny meneen.... Katsokaa vaikka jos ette muuten usko...

http://www.youtube.com/watch?v=JpL6r0vHEdM

Ei mulla ainakaa oo ollu mitiä hätiä sen pytyn kanssa, kolmas mäntä menossa mutta varmuuden vuoksi oon vaihtanu männän (prox) siinä noin 25tunnin tai alle 30 tunnin aikana,ja männän neulalaakerin kanssa.

Kuinka usein männän neulalaakeri muuten kannattaa vaihtaa? Joka kerta vai joka toine kerta? Ite ajoin kaks mäntää samalla neulalaakerilla mutta nyt aatellu että ostan aina uuen iha vaa varmuuden vuoks.