KTM 125 SX 01-02
1.10.2003 - 15:36
|
Kirjoittaja: Joonas KiiskiTerve! Eli, tietoa pitäisi saada KTM:n piikistä ennen mahd. hankintaa. Kaikki FAKTA ko. mallista, ja eri vuosimallista on tervetullutta . Hyviä / huonoja puolia ? Tyyppivikoja ? Muita eroja japsipyöriin kuin nestekytkin ja "liittämätön" takahaarukka (, niiden hyödyt) ? Kiitokset jo näin etukäteen vastanneille!
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Tuomo JääskeläinenMulla olis myynnissä KTM SX 125 -01. Siisti ja toimiva peli, jos kiinnostaa. Ei ole mitään ongelmia ilmenny. Neste kytkin on parempi, koska sitä ei tarvi jatkuvasti huoltaa, jotta se pysyy herkkänä. Linkuton takapää on hyvä ja varmatoiminen, eikä tarvitse jatkuvasti olla huoltamassa jumiutuneita linkun laakereita. Kotari on tehokkain piikkiluokan crossi. (jos pyörä kiinnostaa: 050-5734013 tai 03-7562532)
Kirjoittaja: Niko HonkanenNo hei yks huono puoli tuli mieleen. Alkuperäinen putki tahtoo repeillä mutta eipä muuta.
Kirjoittaja: TOMMI KIVIMÄKIPekolle tiedoksi siihen rattaan ja työsylinterin väliin löytyy mp kaupoista hieno pala alumiinia jolla vahinko estetään kokonaan. Näppärä tekee sen itse. Näin ei tarvii ostaa uusia lohkoja (joita saa myös netin välityksellä yksitellen mm Saksasta).
Kirjoittaja: TURKKA HAGMANOlen kyllä eri mieltä tosta nestekytkimestä. Hyvin hoidettu vaijeri on yhtä helppo
käyttää ja paljon luotettavampi. Muutenhan toi kotarin piikki on hieno ja kestävä
peli.
Kirjoittaja: Janne J.Mä kyllä taivun ton nestekytkimen puoleen. Mukavampi käyttää sitäpaitsi.
Muutenkin kotarin piikit on kyllä huippuja varsinkin koneen osalta.
Kirjoittaja: PEKKO ROMMISaako tuhannella ekulla molelmat lohkot kotariin jos kivi menee ketjujen ja tyo sylinterin valii kun kuulemme ei myyda lohkoja eriksee SE SIITA NESTE KYTKIMESTA
Kirjoittaja: Niko HonkanenKyllä ne pitäs alle tonnilla irrota ;) Itelläni hajos tosin vain se pelkkä työsylinteri... se makso jotain 80e. Yhden kotarin olen sen jälkeen ostanut ja varmasti on seuraava pyöränikin oranssi! Niin tyytyväinen olen ollut. Best bike on earth?
Kirjoittaja: Alar MozolevEi mitään huonoa osaa kyllä sanoa. Moottori on hyvin tehokas. Jousitus tuntuu kyllä jäykkemältä kuin japsipyörissa mutta säätämällä saa kyllä toimimaan. Ja isoissa nopuksissa tuntuu toimivan paremmin. Nestekytkin on todella hieno asia, erityisen piikissä, missä joutuu jatkuvasti kytkintä käytämään. Vaierikytkimen kanssaa saa tehdä paljon työtä, että saisi sen näin kevyeksi.