cr 500 ja cr125

Tervehdys jengille !!!

Olisin kyselly mitä mieltä porukka on tälläisestä suutin "asetuksista" cr 500:ssa: pääsuutin 172, tyhjäkäynti 55 ja neula 1368ns???
Ja mihin loveen kantsii neula lykätä?? cr on ihan harraste ajelussa soramontuilla ja mettäs.

Sit toinen kysymys: kaverilla on 07 piikkinen cr ja ongelmana on sellainen et kylmänä kun polkaisee käymään niin kierrokset nousee tosi korkeelle vaikka
ryypyn nappais pois, lämpimänä käy jo tosi nättiä tyhjäkäyntiä???

Foorumit

Piikkiseen tarjoan pykälän isompaa tk-suutinta ja ilmaruuvin pyörittelyä...Tuon viissatkun vakio neulan laittasin 4.loveen. Jos tyhjäkäynti vaeltelee isompi tk siihenkin. Kovin rikkaita rossisäätöjä ei kannata siihen hakea tuon metässäajelun takia(suattaa alakoo kipinäpulttitalakoot.)

ihan sellanen kysymys viel et ku puhutaa toinen tai neljäs lovi neulassa ni onk se ylhäält vai alhaalt laskettuna?? sori tyhmä kysymys.... nii ja onko noi suuttimet ja neula ns. vakio asetukset?? paikoillaan siin oli pää 178, tyhjä 60 ja neula 1370ns... tuntus et ei ottanu ihan kaikkee tehoo noilla asetuksilla ja myyjä kertoi siinä olleen tollaset suuttimet mitkä mun ekas viestis on (pitäis niillä alkaa rokkaamaan ihan todenteolla...)

ylhäältä
1 -
2 -
3 -
4 -
5 -
alas. Nuo 178/60 pelkkään rossiin ok.

Nonni nyt on näillä asetuksilla, pää 172, tyhjä 55 ja neula 1368ns 4 lovi, ajettu pieni koe ajo tuntu kulkevan hyvin. ainut mikä häirittee on et on tosi hankala saada käymään ja tyhjäkäyntiä en saanu aikaiseks, eli Herra Oittinen olisko sulla lääkettä näihi vaivoihin ?? kiitos jo etu käteen =)

Ryyppyhanikan kruunua pyörittämällä päältä katsottuna vastapäivään tyhjäkäynti nousee. Mikäli ei reagoi säätöön on tk-suutin liian pieni. Tietysti ilmaruuvinkin on oltava järkevällä säätöalueella (0.75-2.25kr auki) Oma jos olisi heittäisin #60 tk-suuttimen suoraan ja ilmaruuvin reilusti 2kr auki.

nyt on saatu jonkilainen tyhjäkäynti aikaiseks mutta aika paljon joutuu kiertämään tyhjäkäynti nipukkaa et reagoi edes jotenkin... vaihoin 60 tyhjärin ei vaikutusta, 65 ni hiukan nätimmin käy. kaasarin otin ja putsasin kokonaan. nyt huomasin sellaisen et kun käy tyhjäkäyntiä niin alin ylivuotoletku ruikkii hiukan bensaa ( siis koko ajan tulee tippoja??) onko tässä turun seudulla ketään joka voisi säätää tota??(itelle noi on hiukan hepreaa) tietty korvausta vastaan =) Asuukos Oittinen kaukana turusta?? sulla tuntuis olevan tietoo/taitoo näistä.

Savosta tulloo turkkuseen matkoo jonkii verran.
Kun oot puhistellu kaasaria nii tää bensapinnansäätökin on helppo tehdä kun uimurin koppa on irti.
Säädä sitä neulan lirputinlätkää hivenen ylös siten että bensantulo loppuu kun uimurin valuviiva on samansuuntainen uimurin tiivistepinnan kanssa.

Saako Matilta udella et minkä vuotinen viissatku sul on?

89 mallin moottori ja 2002 puolikkaan rungossa =)