Kuva
Fantic Motor
Enduron lajisääntöjä on tarkennettu ja jo ennen Karkkilan kilpailua astui voimaan se, että C1-luokassa saa ajaa maksimissaan 125-kuutioisella kaksitahtisella ja 250-kuutioisella nelitahtisella.
B1- ja A1-luokissa sääntö pysyy ennallaan, eli samanlaisena kuin se vielä vähän aikaa sitten oli myös C1-luokassa. Niissä saa ajaa 100-125-kuutioisella kaksitahtisella ja 175-250-kuutioisella nelitahtisella.
- Todella hienoa, että lajiryhmä teki tämänlaisen muutoksen. Nyt kisoihin on taas yhtä pykälää helpompi lähteä, kun kaluston ei tarvitse olla piikki tai pikkunelari, Kokko kertoo.
Sisältö jota yritit avata on tilaajille. Hanki itsellesi nyt käyttöoikeus tilaamalla Xracing OFFROADPro-lehti.
Lehtitilaus alk. 79,90 € / 7 numeroa