Honda CR250 03 Mikuni TMX38
Tere!
Jos löytyy vielä Hondan 2-t tietäjiä niin neuvoja/kokemuksia kaipailisin.
Elikkäs onko järkevää ajella monttu/rata/enska- ajoa ko. kaasuttimella vakioneulalla, ilman että tarvitsee pelätä kaasun keski- täysin auki asennoilla moottorin laihalla käymistä?
Tulpan värin perusteella seos on sopiva, mutta muutaman muun foorumin kommentin perusteella voisi olla mahdollista että seos on silti liian laiha tietyillä kaasun asennoilla ja rikas ala-keski alue kompensoi tulpan väriä.
Tällä hetkellä kaasuttimen säädöt seraavanlaiset: 430/30, neula vakiossa ja ilmaruuvi 2 kierrosta auki. Näillä asetuksilla pyörä toimii hyvin ~20C lämpötilassa, varsinkin keski-yläkierroksilla, mutta laihalla käyminen mietityttää!
Bensapintaa säädetty hieman kohokammion tiivistepinnan/kohon sauman samansuuntaisuudesta matalammaksi, ettei kaasari tulvi pyörän seisoessa paikallaan.
Saattaa kuulostaa ylireagoinnille, mutta parempi pelata varman päälle kuin seuraavaksi lähettää sylinteriä pinnoitukseen ylikuumenemisen takia.
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Tuo neula kannataa laittaa. Rikastaa 50-75%kaasunasennolla,pehmentää konetta,estää nakuttamasta. (6BHY39-73) 16233-KZ3-L32
Kiitos vinkistä, täytyy yrittää tuolla neulalla mitä Honda siihen sanoo. Pyörähän on täysin vakio ja tämänhetkisellä neulallakaan ei ainakaan korvin kuultavaa nakutusta ole havaittavissa.