Ktm SX-F 250 keulan asetukset ( keulaa ns. vispaa pompuissa )

No niin pyöräni on: KTM SX-F 250 vm. 2010
Iskarit ovat kunnossa eli ne huollettu.
Olen tässä kokeillut erillaisia säätöjä iskareihin. Takapään olen jotenkin saanut asettumaan, kun laitoin sen ohjekirjan mukaan Soft asentoon.
Keulan laitoin kanssa Soft asentoon, mutta nyt on keulan ongelma se, että pienissä/suurissa pateissa keula lähtee ns. vispaamaan eli syö aika lailla voimia käsistä. Säädin reboundia 3 pykälää miinukseen päin, niin keula ehkä hivenen asettu... Mutta paremmaksikin sen varmaankin voisi saada.. ???
Mulla on painoa ilman varusteita 77 kiloa....
Oisko jollain vinkkejä iskareiden säätöön ???
Ajelen kova/pehmeä pintaisilla crossiradoilla.
Iso kiitos vastauksista etukäteen =)

Foorumit

Ohjaus akselia tiukemmalle,silloin on hyvä kun tuntuu "tahmealle" kun menet jarru patteihin niin kiinnitähuomiota kyynerpäihin eli kyynerpäitä ylös päin niin saat voimaa tankoon!tässä vähän mekaanista vinkkiä (en tunne kotaria joten en ole varma pystyykö akselia kirimään) ja vähän ajollista ohjetta,kun nuo teet niin pitäisi vispaamisen rauhoittua.

Onko kyse nyt nimenomaan jarrupateista? Videokuva auttaa pirusti siihen että näkee miten päin peetä ajelee, vispaamiseen voi auttaa myös se että pudottaa etuiskareita t-kappaleissa (joka tietty vastaavasti tekee pyörästä vähän kankeamman kääntää mutkissa).

Kai olet huolehtinut siitä että etupumput ovat suorassa?