sytytyksen ajotus,ongelma?
19.5.2011 - 08:30
| juha kallo
Tässä säätänyt honda cr125 syttyä niin se syttyy ehkä hipisti liian aikasin kun alkanut heti tulla sellasta kihnaumaa siihen pakopuoleiseen osaan mäntää,ja entinen mäntä meni vaihtokuntoon sen takia,oli siinä männän päällä kaasarin puoleisen osan kohdalla kauhee karstakerros ja siitä pakopuolelta melkee puhas. .. nyt haluaisin säätää sen melko kohilleen että kuin paljon sitä staattorilevyä siellä uskaltaa liikuttaa että kuinka suuren muutoksen se tekee sytytykseen jos esim 1-2mm liikuttaa sitä koettaen estää sen ennakko syttymisen...? vai onko se vaan nakkituntumalta koitettava?
pyörä on vuodelta 87..
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Vakio merkistä ei kannata aikasemmalleen mennä.Myöhälleen vaikka ennemmin sen mitä viilaamatta kääntyy. Nakutus johtuu -87 mallissa quishbandin väärästä kulmasta kannessa. Kulman pitää olla vähintään sama kuin männässä. Muuten tekee ulkoreunaan taskun, jossa nakutus viihtyy.
Kiitän paljon,aina sitä oppii jotain uutta. Ja kannessa oli hakkaumaa justiinsa siinä kohalla missä se jälki oli.. Hioin dremelillä ne hakkaumat siitä pois ja kansi on nyt "suurinpiirtein" suora sisältä joka kulmasta ;)
Uusi kansi tulossa ensi viikolla että nou hätä...
Pakko oli päästä ajamaan menee mäntä vaihtoon eli ei,kun olin vajaan kaks kuukautta ootellu varaosia ja tehny remppaa niin vieroitus oireet tuli pahemman kerran.
Juuri parkkeerasin paskiaisen talliin.
Remonttikin onnistui mielestäni hyvin,ensimmäinen kerta kun purin pyörän täysin osiks ja vaihdoin moottorin sisuskalut + muuta kaikkea noin 800-900€ edestä.
Tästä se kesä alkaa ;)