Eroja alkukäyröissä? KTM vakio vs. Akra

Kirjoittaja: MIKKO NEVALAINENNiin, onko kukkaan mittonu nuita alkukäyriä? Onko Akran titsku tai teräs alkukäyrästö avarampi kuin Kotarin vakio?

Titaaninen varmaan on, pienemmän seinämävahvuuden takia jne...

Mutta miten on ku verrataan vakiota ja Akran teräs käyrästöä?

Mietin tuossa, jos pistäs suoran pöntön vakion tilalle. Että oisko muuta hyötyä ku todella pieni painon säästö ja ison mopon äänet. Että jos haluaa ees vähä enempi vetoja, ni pitäskö alkukäyrästökin vaihtaa. Mutta jos Akran teräs vs. Kotarin vakio on samat ni sehä o se ja sama kummalla ajelee...

Saapi vapaasti spekuloida...

Mikko

Kirjoittaja: MARKO MELKOMikko tuhlaa rahoja bling blingiin... =D haha

Turha näitä vehkeitä on virittää, kyllä niissä harrastajille potkua piisaa ihan liiaksikin!
Pikku nelarit erikseen, mutta niissäkin periaate että jos et aja kokoajan urkuauki, niin aivan turhaa on ryhtyä tuunaamaan, miehen heikkoutta.

Ajotaito ja kunto kunniaan, moposta vaan puristuksia vähemmäksi niin jaksaa harjoitella / ajaa enemmän! ajamalla / kuntoilemalla ne vauhdit kasvaa !

Terveisiä Oulun autotallikorjaamoilta!

Kirjoittaja: MIKKO NEVALAINENOoppa itte ajamatta 5kk ni alkaa ahistaan.

Puretaan kiukku plinkplinkkiin ja kovempaan pörinään... ;)

Mutta asiaan, onko niissä alkukäyrissä eroja?

Kirjoittaja: MARKO MELKOOta mikko puhelin kouraan ja soitah sieltä snadista tänne pororajan autotallikorjaamoon, Antti varmasti tietää vastauksen!

Meilä täälä metäsä oransseja mopopyöriä vilisee yhtenään ja ainaki yhen tuninki putkella varustetun exc:n olen kiikariini saanu.

Kirjoittaja: TOM NORDMANSe alkukäyrä jossa on se "makkaranpaistosäiliö" on varsin verraton. Tuo vääntöä mukavasti ja pitää äänet kohtuullisena.

Kirjoittaja: MIKKO NEVALAINENJuujoo, siis uuteen moppoon.

Nyt on siis kyse -04 450 excistä...

Kirjoittaja: jyri lahtiHö...

Jos haluut melua lisää ,vaihda vaan vaimennin...

Vakiokäyrä riittää tehon puolesta vallan mainiosti varmaan jonnekkin 60hv:n takapyörätehon paikkeille...

Kokoputkisto olis varmaan viimenen hankinta ,kun ensin on kansi, nokka, sytkäboxi ja isompi mäntä vaihdettu...

Paras vaihtoehto on sr-racing tuplaputkisto ,mut sitten se kantojen kiertely kannattaa unohtaa... Vaimentajat painaa muistaakseni sitten jo sen 8kg...

Joten jostain vaan se slipari siihen kammio hässäkän tilalle...

Ja kylänpojatkin kuulee että nyt kulkee...