Kayaban keulaöljyt

Kirjoittaja: Juha PoutiainenTuli purettua keula samalla kun vaihtelin hieman löysemmät jouset sinne ja sisältä tuli melkolailla elämää nähnyttä öljyä ulos. Mitäs ölppää ootte piikin yytsin 05 malliseen keulaan tiputelleet ja minkä verran ? manuaali tais luvata että 195 cm2 verra S1 tyyppistä tavaraa. Vauhti on puunkiertoa pintakaasulla.

Tarkotuksena olis saada siis harrastelukörö-köröön sopivan pehmyt vaimennus.

Kirjoittaja: matti väisänen-05 yz:ssahan on kakskammiokeula, eli siellä ohjekirjassa on kaks eri öljymäärää, meno- ja paluuvaimennukselle erikseen. motorexin 5 oon aina käyttäny ja niillä ohjekirjan määrillä ja hyvin on pelittäny. Ja jos olet purkanut sen sisäpumpun niin ole tarkkana sen ilmaamisen kanssa, muuten keula ei toimi oikein.

Kirjoittaja: Juha PoutiainenHommasin tänään elffin synteettiset vitos-ölpät. En muuten uskaltanu lähtee purkamaan sitä sisällä olevaa paluuvaimennusta, kun ei äly ja aikakaan riittänyt. Tarvitaankos siihen muuten jotain erikoistyökaluja tai amerikan-temppuja ?

Kirjoittaja: matti väisänenEi siihen mitään ihmeempii tarvita. Itellä on kyllä stefan paikalleen laittoon nylon- työkalu, menee sillä helposti paikalleen lyömällä. Katot vaan että se teflon hela menee pohjaan asti ja on varmasti suorassa että se ei jää kampeemaan liukuputkee.

Kirjoittaja: matti väisänenNiin jos tarkotit sitä sisäputkee niin siihen ei tarvii mitään erikoistyökaluja, vain pitkää pinnaa että saa kaikki ilmat pois sieltä. Vaimentimen pitää liikkua koko matka tasaisesti, muuten siellä on vielä ilmaa.

Kirjoittaja: Sauli NiemeläOnkos jollain antaa siitä ohjekirjasta tilavuutta kuinka paljon öljyä pitäisi olla siinä ulommassa osassa?

Kirjoittaja: PEKKA KOIRIKIVI Stanu öljymäärä 250 cm3 . minimi 200 cm3 ja maximi 300 cm3 .

Kirjoittaja: Juha Poutiainenkiitokset vastanneille