holkki
12.12.2007 - 18:39
|
Kirjoittaja: KAARLE OESCHotin holkin irti vaimentimesta mut en oo ajanu sil viä yhtää mitä haittoja siitä on, ja auttaako se yhtää
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: MARKO PANULAAinakin äänet muuttuu kovemmiksi!=) Älä suututa naapuria!! Tuskin siitä haittaa on että peli ei ole niin tukkonen ja nyt ainakin kuulet itsekkin et pelit on käynnissä!=) Käväse kokeilemassa et oliko apuja muuhun kun meteliin.
Se mopokauppa alkaa vuokraan samaa peliä hallilla harrasteluun...
Kirjoittaja: KAARLE OESCHok tota asun maatilalla ja tääl on hevosia ne kyl tykkää:D mut kyl tiesin et äänet kovenee mietin vaa et se kone jotenki kärsis aattelin muute ostaa villen piikin toiseks pyöräks ja vois ajaa sarjarossija kesällä
Kirjoittaja: MARKO PANULAMä en usko et se mitään hallaa koneelle tekee... nelareissa putki vaikuttaa tehoihin aika paljon ja nyt holkin poiston jälkeen se ei ainakaan ole tukkoinen.
Se villen piikki ois järkipeli vähillä tunneilla!! Mut oranssi!!=)
Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOMillaisesta holkista on tarkalleen kyse? Hyvin paljon mahdollista, jopa todennäköistä, ettei kaasari sen poiston jälkeen toimi samoilla säädöillä. Alaväännössä ja sitkeydessä tulee varmuudella takapakkia. Ja mitähän koneen virtapuoli mahtaa hyväksyä kierroksia, mistä pyörästä on ylipäänsä kysymys? Ellei kone edes kierrä niin paljoa, että avarampaa putkea tarviisi, on sen holkin poistosta vain haittaa.
Kirjoittaja: Jarmo NiskanenRiippu pakoputkesta, mutta saattaa olla että ylätehotkin jopa huononevat.
Viime viikolla testattua tietoa:
Yamaha YZF 250
Kirjoittaja: MARKO PANULAToi pyörä on harraste Honda crf 230. Alkujaan vaimentimessa on noice-killer ja teholtaan sitä luokkaa että se "kesämökkinaapuri" ei edes välttämättä herää kun potkiit pelit aamusella käyntiin... Siksi varmaan sellaiseksi tehtykin, eli ääniasiat on vakion Honda monkeyn tasolla! (Radalla ei sivusta huomaa on peli käynnissä.)
Sitä tehonlisäystä ym ei helposti selvitä kun kokeilemalla ja sen takia ei kyllä kaasarin säätöjä/suuttimia kannata sekottaa ellei ole ihan sata varma mitä tekee... Toki kylmempi kelikin vaikuttaa isosti niihin säätöihin mut jos vakioilla toimii niin hyvä.
Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTONo joo, kyseinen viritys on vähän eri asia kuin Leo Vincen noise killer ja sen poistamisella on pakostakin merkittävä vaikutus. Myös ääniin.
Kaasari ei kyllä mene mitenkään sekaisin suuttimia vaihtamalla, eikä se mitään salatiedettä ole. Se on sitten eri asia niillä, joiden pitää saada se viimeinenkin 0,05hv. Tähän niskanen varmaan huomauttaa jotain pilkun paikasta...;-)
Kirjoittaja: Jarmo NiskanenJos nyt pääsee ees hepan tarkkuuteen.
Kirjoittaja: KAARLE OESCHCRF 230F Erinomainen harrastepyörä, joka sopii sekä isän että pojan yhteiseksi menopeliksi hyvän ja helpon ajettavuutensa ansiosta. Luonteva vaihtoehto siirryttäessä pikkuluokasta isompiin CRF-malleihin. Huoltovapaa CRF230F on ärhäkkä offroad-pyörä, jolla otat ilon irti niin metsässä kuin radallakin. http://www.brandt.fi/honda/mp/mallisto.php?k_id=7&m_id=84 ei se mikään lelu oo
Kirjoittaja: KAARLE OESCHny ku oon ottanu holkin pois miten säädän kaasarin kuntoon mun 230cc hondassa