KTM EXC 400 -04 Korjauskäsikirja

Kirjoittaja: JUKKA KYTÖVIITATietääkö joku saako otsikonmukaiseen laitteeseen moottorin korjauskäsikirjaa ladattua netistä.
Lähinnä jakoketjun tarkastus ja vaihto-ohjeet tällä hetkellä ajankohtaisimmat.
90 tuntia tulee mittariin seuraavaksi ja kiinnostaisi mitä kyseisen laitteen omistavat/omistaneet ovat niissä tunneissa joutuneet vaihtamaan.
Omistajan käsikirja löytyy, mutta siitä ei löydy vaativampia huoltotöitä.

T:
Jukka

Kirjoittaja: JUKKA KYTÖVIITAKiitos Pasi linkistä, sieltähän se löytyy.
Tolla jo pärjää aika pitkälle, reiluja tuntimääriä äijät on päästänyt ilman suurempia remontteja.
Omat pyörät tätä ennen 1 Suzuki, 1 Yamaha ja 1 KTM tätä nykyistä ennen ja kyllä KTM:llä mennään varmaan jatkossakin.

T:
Jukka

Kirjoittaja: PASI SOIKKELIhttp://www.ktmriders.nl/index.php?module=downloads

Tuolta löytyy 00-03 -nelarien korjausmanuaali. Eiköhän se suurimmalta osin päde myös nollaneloseen.

Kirjoittaja: JARKKI RANTANENKyllä kai sinulla vielä jokunen tunti on jäljellä isompaan remppaan?

Otsikon mukaisen mopon remppautin 190:n (+?) ajotunnin kohdalla ja uusiksi meni suunnilleen kaikki mikä liikkuu (toki asiantuntijalausunnoissa esiintyi useammassakin lähteessä "laina-ajalla" ajaminen, joten aikaisemminkin olisi voinut?). Alkuperäisessä suunnitelmassa oli jättää hyvin toiminut laatikko rauhaan, mutta purkamisen ja osien pesun jälkeen sain (huokeahkon) puhelun, jossa todettiin kytkentärattaiden huono kunto ja sovimme niiden vaihtamisesta. Kaikki laatikon laakerit vaihdettiin myös, kun kerta loota oli auki. Kaamean hintainen operaatio, mutta nyt on mielenrauha puksutella kohti toista mokomaa. Tai olisi, jos polvi toimisi... Välillisesti kallein osa konerempassa (kone pois, asiantuntijalle ja kaikessa rauhassa kasaan) oli siihen vierähtänyt kokonaisaika. Ts. mopon viimein ehjäännyttyä ajopoltteet olivat melkoiset ja innoissani ajoin aamunkoittoon, tai ainakin siihen asti, että polvi hajosi. Huomenna 7:30 leikkaukseen.

Kirjoittaja: PEKKA REKOLATuotaa, tuota. Taitaa mulla olla 170h ? vastaavassa laitteessa. Venttiilien säätöä (ei oikein muutoksia), öljyjä ja putsareita, ulkoista pesua ja rasvausta. Nii ja mulkosilmä kera pyörän laakereiden, siinähän ne. :-)
Ei oo alkukäyrä sininen, mut ei oo ollu laittamistakaan.

Kirjoittaja: JUKKA KYTÖVIITAJaa, lueskelin tosta omistajan käsikirjasta että pitäis 90 tunnin kohdalla vaihdella yhtä sun toista kilkettä moottorin sisältä. En kyllä ajatellut vielä lähteä pataa avaamaan, normaalit huoltotyöt tietysti ajomäärän mukaan.
Onneksi meikäläisen ajovauhti on sellaista, että jos sitä hidastaa niin saa alkaa taluttamaan pyörää...