Ktm Exc 250cc vai Tm En 250cc

Kirjoittaja: ARTTU AHVENJÄRVIMitä mieltä olette kumpi olisi parempi vaihtoehto tällaiselle harrasteajajalle ja mitä hyviä ja huonoja puolia kyseisissä pyörissä on?

Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOAinakin -04:ssa alkaen on jo ne linkut suojattu niin hyvin (pikkunelari jo -01), ettei sinne pääse oikein mikään väliin. Lian/veden/yms. pitäisi kulkea usemman mm matkan, kolme 90 ast. kulman ohi ja O-Renkaan/stefan läpi vielä päästäkseen laakereihin. Ennen linkkujen purkamista päästin 140bar

Kirjoittaja: Kees van NiftrikMoi Sirkku,

Mainitsit edellä TM:n uuden linkun olevan huolettomampi kuin PDS:n. Mitä tarkoitat sillä? Eikö PDS:ssä liikkuvat osat ole vähennetty nollille, koska siinä ei ole muita saranoita kuin kiinnityskorvat? En ota tässä kantaa progressiivisen jousituksen toimivuuteen sinänsä PDS:llä, mutta linkuissa yleensä on se voiteluharmi ja puhtaanapitohommeli vai onko uudessa TM:ssä jotain innovatiivistä uutta em. manööverien hoitamiseen?

Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTORiippuu tietty vähän siitäkin minkä ikäistä peliä haet, mutta uudemmissa TM:ssä takapää/linkut on huolettomampi kuin kotarin PDS, eikä takaiskarin simmitykseen mieleikseeen (eli toimivaksi) tarvita niin montaa iterointikierrosta. TM:ään saat myös kaikki varaosat Tampereelta suoraan maahantuojalta hyllystä postin kautta, ei tarvitse vartoilla päivä-, jopa viikkokaupalla. Varaosien hinnoissa ei keskimäärin juuri eroa synny kumpaakaan suuntaan. Nissin