Kawasaki kx 250 -03 kaasari säädöt
9.4.2007 - 13:27
|
Kirjoittaja: Jussi Metsänkylä
Olisko kellään tietoa tehdas asetuksista tai parhaista asetuksista kyseiseen laitteeseen? neulanpaikka, seosruuvi, suuttimet?
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: JANI PAANANENmoi.
tyhjäkäynti 52, pääsuutin 165, neulan prikka keskimmäiseen, power jet 50, eikös siellä tuommoinenkin ole? noilla pitäs jotenkin kyllä pelata, jos muuten paikat kunnossa.
Kirjoittaja: Jussi MetsänkyläJa tällä käytännöllisellä edit napilla lisään vielä kunnolla tekstiä äskeiseen.
Eli jos jollakin olisi hieman aikaa varmistaa "luulot ja olettamukset" ja antaa lisää tietoa niin kiitokset siittä.
Koitan pitää lyhyenä kuitenkin. Eli pyörän tulppa oli aivan musta ja öljyinen ilmeisesti liian rikas seos/Edellinen omistaja ajanut talvi säädöillä tai yritti antaa lisäkilometrejä tuhotulle pytylle joka lankesi sitten minulle korjattavaksi.
Ajattelin antaa olla sisäänajon (1-2 tankillista) samassa että varmana saa riittävän voitelun ja vasta sitten koittaa säätää. Nyt joku voisikin kertoa kuinka paljon seos ruuvilla saadaan seosta korjattua. Oman käsityksen mukaan saa vain "hieno säädettyä" eli tässä tapauksessa kannattaa neulaa laskea loven verran ja ajaa pikku pyrähdys ja tunnustella käyntiä ja tarkistaa tulpan väri. Sitten vasta kajota seos ruuviin jos tarpeellista.
Nyt tarvisikin tietää mikä suutin vakiona pyörässä on että saa sen tarkistettua ja seokset kohdalleen.
Tiedän että täällä löytyy paljon "säätäjiä" joten kiitokset jo etukäteen