Rosteriventtiileistä kokemusta??

Kirjoittaja: MATTI AHONENEli onko jollain käytännön kokemusta kyseisistä kapistuksista? Oli meinaan toinen imu syöpynyt välyksettömäksi. Nyt ei oikein osaa päättää Ti ja Rst välillä.
Jos on hyviä tai huonoja kokemuksia niin viitsitkö näppäillä näkyville kokemuksesi..

Kirjoittaja: Teppo KauppinenKannattaa selailla vanhempia ketjuja tai koittaa hakua. Ainakin hondan crf450 ovat rosterit rokanneet kuulemma.

Kirjoittaja: JONI WESTMANOmaan Honda CRF 250R 2005 vaihdoin juuri imupuolelle titaanisten tilalle rosteriset ja hyvin ovat pelittäneet.

Kirjoittaja: Anssi LehtinenFoorumeja lueskellen rosterivenat ovat aivan ehdoton ratkaisu CRF:iin. Alla omia kokemuksia faijan CRF450R -05:stä.

Ensin vaihdettiin RHC-rosterivenat(plus niihin kuuluvat jouset ja tilpehöörit) n. 34 tunnin kohdalla ja seetit koneistettiin.

Epäilen tuon koneistamon laatua, sillä jotain 40 tuntia tuon jälkeen venat kantoivat ja vaihdettiin titaanisiin, kun saatiin siten nopeammin. Samalla vaihdettiin seetit. No titaanivenat ne syöpyivät taas ihan paskaksi jotain 30 tunnissa. Vaihdettaessa havaittiin, että venojen alle olivat jääneet rosterivenojen jousiin kuuluvat prikat, joiden paksuus 2,5mm kun Hondan omat 1 mm. Tämä saattoi näytellä jotain roolia titaanivenojen pikaisessa kulumisessa.

Tilalle vaihdettiin MP-Racingin myymät ilmeisesti Faction MX-merkkiset rosteriset imuvenat(sarja jossa myös jouset mukana), joiden mukana tulivat myös uudet jouset ja ehkä ne niiden yläpäässät olevat prikat. Alapäähän pistettiin Hondan alkuperäiset. Noilla ajettu nyt 1h, katellaan miten kestää.

Pakovenat ovat toimineet muuttumattomin välyksin 110 h.