TM:N varaosat
21.10.2004 - 08:28
|
Kirjoittaja: Antti MikkonenMinkahanlainen linee kyseisen merkin varaosien saatavuus suomenmaasta?
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Antti Mikkonenno ei sitä mielipidettä voi yhden ihmisen pyörän perusteella päätellä, mutta ajattelinpahan vaan että on vähän vaikeempi saada osia pyörään joita on vain muutamia suomessa(verrattuna japanilaisiin vehkeisiin)..
AM
Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOEipä niitä temmejä täällä Tampereen seudulla niin viljalti olisi, jos noissa jounin jutuissa olisi perää...se on täällä päin ainoa merkki, johon saa osan kuin osan senkun hakee vain.
Jos pitää kaivaa, että mikä noissa hajoisi herkemmin kuin muissa merkeissä, niin sen vetoakselin stefa on kyllä aika lailla kulutustavaraa. Itsellänikin meni molemmissa 2T-koneissa, yht. n. 40h aikana ja kuulin siinä, että menee niitä muillakin.
Kirjoittaja: Kees van NiftrikJos vetoakselin stefat alkavat kulua ja akselit mennä liian tiuhaan, kantsuis varmaan viritellä joku hissityyppinen ketjunkiristyssysteemi, ettei knyppis vetoakselaa joustojen mennessä sisään...
Kirjoittaja: Antti Mikkonenmitenkäs mahtaa olla osien saatavuus vanhempiin pyöriin kuten esim. -95?
AM
Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOAinakin 12/2003 -92:een sai kaikkea mahdollista kun käveli vaan sisään ovesta "ostoslista" kourassa.
Kirjoittaja: Antti Mikkonenon kiat se sen verran harvinaisempi merkki että ei sitä taida uskaltaa kokeeksi ostaa. Ei löytyny maahantuojalta YZ:n pakoaukon säädintä hyllystä, tais olla vaan niin vanha ettei niitä enää ollu.. toimitusaika mystisestä euroopanvarastosta oli kylläkin vain kaksi viikkoa.. taitaa olla parempi pysytellä vaan noissa japanilaisiisa tai ostaa uudenkarhea ktm.
Kirjoittaja: ARTO KOIVULAEi välttämättä kannata muodostaa käsitystä ko. pyörästä yhden henkilön mielipiteen perusteella! Itelläni on ollut useita Tm merkkisiä pyöriä enkä todellakaan ole törmänny vuosien aikana edellä mainittuihin "vikoihin". Satapiikin kone on omien kokemusten perusteellä aivan yhtä kestävä kuin japsit ellei jopa kestävämpi. Varaosia saa maahantuojalta 2 päivässä, jos on niistä valmis maksamaan hieman enemmän kuin tarvikeosista. On muutenkin ihmeellistä, että oudomman merkin kohdalla tuomitaan heti paskaksi jos tulee jotain teknistä murhetta, vaikka niitä on kaikissa. Yhtään kisaa en ole jättäny kesken tekniikan takia.
T: Timo Juntunen
Kirjoittaja: Antti Mikkonenno osat nyt joutuu jokatapauksessa tilaamaan maahantuojalta tai muusta postimyynnistä, koska kajaanista ei löydy (en oo ainakaan tähänpäivään mennessä löytänyt) minkään merkin edustajaa jolla olis järkevät toimitusajat.. saati sitten edes perusosia kuten ketjuja hyllyssä. onkos TM:ssä miten paljon 95-00 "tyyppivikoja"? (ei tarte vaivautua kirjottamaan mitään kawasaki on paras juttuja..)
Kirjoittaja: jouni torkkaPakoaukon säätimen kopasta lentää öljyä reilusti ei varsinaisesti haittaa
mutta sotkee saappaat aika ikävästi.
Kaikki mutterit pultit tippuu pitkin rataa vaikka pistäisi
purkin loctitee joka koloon.
Muistaakseni vetoakseli katkee noissa vanhemmissa peleissä
suht herkästi.
Mitähän positiivista siinä pelissä olisi no ainakaan ei tule joka
montulla samanlaista peliä vastaan.
Japsi peleihin saat osan ku osan tilaamalla maahantuojalta mutta
Purumotorista tulee ensin ei oota ja ne ku lähtee tilaa osia Tehtaalta
Italiasta voi kestää puol kesää.
Kirjoittaja: jouni torkkaMiksi ostaa joku Italian murhe??? Aivan varma että Japsi pelin
kanssa on helpompaa ja varaosaa löytyy ilman päivien
tonkimista!
Ellei sitten peliä saa puoleen hintaan! Itse en lähtisi
ikinä leikkimään tollaisilla pyörillä.!!!
Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOMaahantuojalla on kaikkea hyllyssä. Nelareihin nyt ei tosin ihan mitä vain, mutta 2T-malleihin lähestulkoon, eli ei nyt ehkä uutta runkoa tmv. mutta muuten kyllä. Tarvikeosaa saa mm. Indy OY:stä, jotain Allright