Pikkunelarit
22.1.2004 - 22:44
|
Kirjoittaja: MARKO TAMMINIEMIJoko Timo luit uuden lehden... Mielenkiinnosta, kuka tietää: Mitä näistä pikkunelareista saa aitona alkuperäisenä enduroversiona, pehmeämmillä jousilla ja ihan oikeilla valovirtavehkeillä? Ja mikähän mahtaapi olla koneen huoltoväli vrt 450cc vempaimiin? Esim männän kesto...
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOTaitaa KTM:ssa olla pikkuisessa kaikkein pisin huoltovali, niin kuin kone-pura-ja-kokoa-mielessa. Ne muutamat valkokilpi-400 enskat, joista suomessa olen kuullut, ovat hajonneet paalle 10tkm:ssa, eika nekaan mannasta. Motopalvelussa on yksi 7200e, johon on tehty kone reilussa kympissa, mutta ei sekaan myyjan mukaan mannasta poikinnu vaan laakereista.
Jenkeissa yhdella puolitutulla on -02 250 RFS, takana 5 tml (liki 8tkm) ja manta oli kuulemma ihan moitteton pari viikkoa sitten. Sainkin tasta kuulla kun menin jammun tilaamaan...Itasuomessa on yksi puolituttu, joka vaihtoi varuks kaikki laakerit samaseen laitteeseen jsskn 8-9 tkm valilla, mutta mannan ja pytyn sekin jatti vanhat kun ei kuulemma ollut moitteen sijaa. Luulis vaan etta on vahan hatikoitya kun ne sentaan ovat samat kuin isommissa.
Jammun vastaavista ajoista kaipailisin itse vahan tietoa, mut mita tohon lehteen tulee, CRF:stahan pitais tulla enduroversiokin kauppoihin, ja ilmeisesti vielapa startilla! No, tuskin sita valkokilpisena Suomessa kuitenkaan saa.
Kirjoittaja: TIMO MAJAMÄKILui luin. Sen jälkeen oli pakko mennä luistelemaan, jos vaikka kuume laskisi. Ei auttanut. Illalla pakkasen kiristyessä alle 20:n asteen tein vanhalla uskollisella pikku lenkin, se vähän viilensi oloa.
Tietääkseni se viimeviikonlopun lainakottarainen on ihan oikea enduro ollut jo syntyessään. Valkokilpinenkin vielä.
Samaa startillista on edelleen myynnissä.