Tarvii tehoa pyörään....

Kirjoittaja: Harri SonninenOlisko kellään hyviä neuvoja miten sais honda cr 125 vm:2000 pannusta ja muista vehkeistä tehoo irti?Juttuja kehiin...

Kirjoittaja: Nikkanen EeroNoh -noh Herrat.Antakaahan poikien yrittää,ja rakennella.Joskus ja jostainhan nää tänpäivän tosi-osaajat,ja virittäjä-velhotkin on uransa alottaneet.Kyllä laitteista lisäpotkua saadaan,jos tiedetään ,mitä tulee tehdä.Vanha totuushan on se,että kotiviritys on onnistunut,jos tehoa menetetään vähemmän kuin 20 %...Omat taidot on sitäluokkaa,että :"ottaskohan vähä ilmoja pois renkaasta,kun spoorikausi alkaa".

Kirjoittaja: TOMMI KIVIMÄKINäin eri lajin harrastajana heitän idean. Eikö olisi järkevää/taloudelista/tasaväkistä määrätä että koneen tulee olla vakio? TS vakiopytyt, kannet, kaasarit ym? Mitäs meinaatte?

Kirjoittaja: VEIJO KÄMÄRÄINENVirittäjävelhot. Ottakaa aivan ekaksi tieto mitä esim. jääradan kisakoneelle saa tehdä. Jos aikoo kisaa vääntää, katsastajat ovat tarkkoja poikia, varsinkin näitten piikkien suhteen. Vaan jos aikoo ajella vain huvikseen, silloihan paikkoja saa porailla vaikka "juustoksi"....Kähmy

Kirjoittaja: Pentti RaittilaIhan oikein, että Suomesta on lähtenyt monta "maailman maineeseen" noussutta virittäjää. Mutta kukaan heistä ei ole oppinut netissä, vaan tuhansien tuntien työllä ihan oikeissa pajoissa, joissa on ollut pitkä kokemus ja "vanhojen kartaanien hyvät neuvot".

Kirjoittaja: JONI WESTMANmihi sä lisä tehoo kaipaat?tuskin sen paremmin ajat vaikka viilaatki sitä iha hulluna..vai teetkö jääradalle jonku piiskapelin?

Kirjoittaja: Harri SonninenJoo Westman Mä meinasin kyllä ihan jäälle sitä pyörää en mä crossiin tarvii enempää tehoja ku ei osaa vielä ajaa..

Muille Kiitoksia avustuksisita...

Kirjoittaja: Pentti RaittilaTämä edellä oleva juttu on niin sekavaa, että ihmettelen onko se ihan pelkkää "tsoukkia", vai ajatteleeko siinä joku jotain. Jos joku tekee jäärataan konetta, tai motocrossiin konetta, voi sanoa, että ero on kuin caterpillarilla ja formulaykkösellä. Juttua voi jatkaa...

Kirjoittaja: pirhonen osmoAmeriikaan ihmekirjan mukaan pakoaukonsäädin on turhan rajoittava ja pikaisena korjauksena laitetaan 7 mm läpimitaltaan oleva pusla sen tapin ympärille joka rajoittaa pakoaukon sulkeutumista jolloin pakoaukonsäädin on siis kiinni-asennossa enemmän auki kuin vakiokunnossa.



Sylinterin portit ovat myös eri kokoisia kuin lohkojen, ja tehoa löytyy kun sylinterin portit viilaa "yhteensopiviksi" lohkojen kanssa.



Kirja on siis Eric Gorrin Motocross & Off-road performance handbook.

Kirjoittaja: Roy Lindgrenkannattaa kokeilla boyesenin radvalvea sillä saa tehoa ihan mukavasti.kannattaa tiedustella snellman racingista.