Mika Aholan kotisivut avattu.
17.1.2002 - 20:03
|
Kirjoittaja: MIKKO KUKKONENTiedoksi kaikille. Mika Aholan kotisivut on vihdoinkin laitettu kaiken kansan nähteville. Sivut ovat hieman keskeneräiset, (sisältävät tällä hetkellä vain kilpailukalenterin ja saavutukset-osion)mutta tulevat päivittymään ajan myötä. Osoite on; www.mikaahola.com
Tervetuloa surffailemaan.
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: IIRO ÄRMÄNENno joo, edell. omistaja on vaan ajanut??!!
elikkä pörräily alkoikin remontilla&huoltotoimenpiteillä (sen tiesin kyllä jo ostovaiheessa). Kampikammio on kyllä tarkastettu/tyhjennetty.
olisko jollain teistä tietoa mikä mahtanee
olla öljymäärä yz80 -89 etuteleskoopissa??
Kirjoittaja: IIRO ÄRMÄNENno joo selvisi vika. oli leikannut kiinni aika pahasti, molemmat sokat oli lähteneet irti + että kansi oli vuotanut nestettä kampikammioon. on nyt porautuksessa, katotaan miten pelittää sen jälkeen.
Kirjoittaja: KAI TITTONENomista kasikymppi ajoista on kyl niin pitkä aika et ei voi muistaa enää.soita vaikka t.örthenille puh.09-8787941 taitaa öljymäärä jäädä kuitenkin alle litran. vaihda stefat samalla reissulla,koko homma ite tehtynä jää alle 200mk.Jos et ole tehny sitä aikasemmin,kannattaa ottaa siitä kuitenkin selvää vähän tarkemmin! niin ja alan liikkeet tekee sen aika kohtuu hinnalla!
Kirjoittaja: KAI TITTONENjotkut kyselee miks vaihtaa mäntää,täs ois varmaan yksi hyvä esimerkki! halvempaa se lysti on kun porauttaa ym.ym.molemmat renkaat irti,auts! toivottavasti selviit porautuksella,eväitä ois ollu varmaan pahempaankin?
Kirjoittaja: Kari HaapasaariÄlä ainakaan pistä uutta mäntää ja pyttyä paikalleen, ennen kuin olet varmistanut ettei kampikammioon ole päässyt mitään ylimääräistä.
esim. männänrenkaan palasia tai männäntapin sokkia tai murusia männästä! Varmistamatta näitä menee työsi ja rahasi täysin hukkaan, koska kampikammiossa oleva irto tavara tulee sieltä aina jossain vaiheessa ylös. Jopa alta tunnin ajon jälkeen.
Kirjoittaja: Antti VainionkulmaPyörään sopivan tulpan lämpöarvo on B9EG ja se on NGK merkkinen pyörässäsi voi toki olla teholäpät hajalla jolloin se ei lähtisi joko käyntiin tai jos lähtisi niin hyvin vaikeasti eikä se vastaisi kaasuun ollenkaan pröpöttäisi vain mutta jos pyörässä on ollut mäntä yli neljä vuotta niin ei ihme että ei lähde käyntiin ei muuta kuin pytty auki ja porautus ja sitten uusi mäntä mutta on sellainenkin ongelma että sielä voi olla kiertokangen/kampiakselin laakerit väljät kannattaa koittaa kädellä heluttaa magneettoa niin tiedät onko kampiaksilan laakerit väljät ja kun avaat pytyn ja otat männän irti nin koita heluttaa kiertokankea nii tiedät että onko se väljä mutta jos pyörässäsi on nicasil pinnoitettu pytty niin sitä ei voi porata vaan silloin pitää joko ostaa sylinteri putki tai kokonaan uusi sylinteri mutta joka tapauksessa mäntä on vaidettava