Nelari käyntiin?

Nelarin käynnistäminen kuumana tumppaamisen jälkeen on toivottavasti muidenkin ongelma!? Vinkkejä Kiitos! Tulee hiki sitä polkiessa!
Ja toinen juttu: Hussen (350 TE) kytkin ei irrota kunnolla ykkösellä (eli vierii, vaikka kytkin on pohjassa) ??? Säätää pitäis mutta mitä? Pelasta tuleva kausi.

Kirjoittaja: Jorma JortikkaHussesahan oli aina 99 malliin asti suuria ongelmia käynnistyvy

Kirjoittaja: Jukka SundvallNo huh huh! Taas näitä! Ostakaa sitten kaikki 2-tahtinenn ni ei ei oo IKINÄ ongelmia!:)

Kirjoittaja: Great StrokerNo Esa unoha noi Jammut, osta Kotari/Husaberg ja paina napista käyntiin!

Kirjoittaja: Pekka HänninenKyllä mun KTM ihan helposti käynnistyy. Ensin kaasu täysin seljälleen, puolipuristin päälle, n. 7 potkasua kammista, kaasu pois, puolipuristin pois, tyhjäkäyntiä pikkusen isommalleen, etsitään puristustahdin yläkuolokohta, puolipuristimen avulla varovasti yläkuolokohdan yli, sitten rivakka potkasu ja BRAAAAPPPP, kone pyörii. Aikaahan tuohon kuluu tuommoinen 2.2sekuntia.

Kirjoittaja: tomi kaartinenKiitoksia vaan vinkeistä!!?? Tota keskustelua 2-t vastaan 4-t on kyllä käyty meidänkin ajo porukassa vaan eipä oo löytynyt voittajaa!! Molempi paras kai?
Ja mitä tohon lasimestari-juttuun tulee niin meikän pyörä painaa tankattuna 128 kg niin että kyllä sekin vaatii miestä eikä mitään marjanpoimijaa vaikka onkin vaan vääntävä nelari. :) Joulut.

Kirjoittaja: 2tjos on kunnossa oleva 2t-japski, nii ei oo onkelmia, paitsi 5-satasen kanssa jos on lasimiehen poika...2t rules

Kirjoittaja: Esa PetriahoKyllähän se sähköstartti on jossain määrin hyvä. Tuo lisää painoa, enemmän rikki meneviä sähköosia ja semmosissa pyörissähän se on hyvä mitkä ei lähde polkemalla kunnolla käyntiin.

Kirjoittaja: pirhonen osmoeikös niitten 2t:n kanssa justiin oo ongelmia!

Kirjoittaja: Timo SalonenNo kyl mä saan ainakin isä ukkelin kotarin käyntiin vaikka crossissa ei oo starttia.Se on kyllä hyvä keksintö se sähköstartti.Hyvää Joulua kaikille!!!!

Kirjoittaja: mulla oli 350 (vm:93) te ja se lähti parhaiten lipan jälkeen käyntiin siten että antoi vähän kaasua polkiessa,eli juuri niin kuin ei saisi tehdä,mutta tuntui toimivan eli ei mitään tuuletus rituaaleja.tosin tämä kikka ei toimi
enään 410:iin.kannattaa kokeilla.kytkimen irroittamiseen vaikuttaa öljy jonkin verran,tosin vm:91 ja vanhemmissa sekään ei auta.