Kertokaapa paras crossi 5000:n hintaluokassa

Kirjoittaja: JmanJoo pitäs hommata crossipyörä.Putjetti on
5000 ja alle. Kiinnostais 80-luvun 250-500cc kottaraiset, niissähän oli jo silloin levyjarrut ja upside-down keula. Sitten käy kyl piikitkin ihan hyvin. Eli kertokaa mikä on paras! Ja turha alkaa sanoa että osta uusi! EI OLE RAHAA OSTAA UUTTA!

jMan

Kirjoittaja: pirhonen osmo2 vaihtoehtoa, 1 lopputulos.
Vaihtoehto 1)5000.- mk pyörästä + >5000 mk osiin = UFO
Vaihtoehto 2) 10.000 pyörään <5000 mk osiin = UFO ?????
Olen omistanut useamman alle 5 donan pyörän ja laskenut paljonko osiin on mennyt, lopputuloksena on jäänyt käteen rasvanuppi ja känsät.

Kirjoittaja: kalijapullo-ei voi päästä ajorytmiin jos koko ajan on pelko että viritys laukee käsiin...

Kirjoittaja: KottariHei Jermu - vastahan sulla on mennyt 7,5 kmk, joka erääntyisi arvonalennuksina vuosittain, jos ostaisit uuden pyörän.

Kirjoittaja: romppariBob, kun pyöräsi arvo on laskenut 15000 mk:aan (1,5vuotta??) Ilmoita mulle. Uhraudun mielelläni ja kuljetan sen kaatopakalle. ei sun tarvii ees bensarahoja maksaa.

Kirjoittaja: HäsääjäBob!No mikä ittelläs sit on joku vanha pommi,vai onko ollenkaan.Nii että älä hauku!

Kirjoittaja: pirhonen osmoAlle viidentoistatuhannen pyörät on kaatopaikka tavaraa!

Kirjoittaja: ANTI-BOB r.yKyllä viidellä tonnilla saa ihan hyvän pelin,
eihän kaikkien aina tarvitse viimesimmän vuosimallin laitteella ajella ja sellaisia harrastajia on paljon jotka ajelee
kyseisen hintaisilla laitteilla!

Kirjoittaja: joo-yhtä hyvin voit repiä seteleitä samalla kun muija takoo mattopiiskalla perseelle,joka tapauksessa rupee pää punottaan joka kierroksella aina enemmän...

Kirjoittaja: -laita 500cc CR Honda-kestää varmasti,pirät vaan lujasti suittista kiinni ja hauskaa riittää...

Kirjoittaja: Tapiopari tonnia lisää ja puolikas Honda kestää varmasti

Kirjoittaja: Tapsa Lounais-LapistaAlle viidentuhannen pyörät ovat melkeinpä parhaimpia monttupyöriä, olen tehnyt jo vuosia kauppaa pyörillä ja kelkoilla, ja olen huomannut että 5000mk pyörillä on paljon enemmän menekkiä kuin esim. 15000mk pyörillä. 5000mk on iso raha joillekin mutta tällä summalla saa varmasti hyväkuntoisia moottoripyöriä. 15000mk crossipyörät ovat yleensä suoraan kisoista poistettuja ja kuin "pommin jäljiltä", menee muutamia vuosia kun pyörä on n. 5000mk arvoinen ja sitä aletaan kunnostaa jälleen uuteen uskoon, jonka jälkeen reppana crossi on taas huippukunnossa. Sellaisella 5000mk motocrosspyörällä on moni huippukuski aloittanut menestyksekkään uransa!

Kirjoittaja: Jermu KukkoKX puhuu ihan asiaa. Itse ostin pyörän aikanaan 4500mk ja seuraavana kesänä remontoin 3000mk:lla. Kuitenkin olen ollut pyörääni tyytyväinen, kun ihan vaan ajelen. Onhan siinä iskarit ihan loppu ja alkaa vaihderattaatkin olemaan liian kuluneita. Kyllä sillä silti pääsee.

Kirjoittaja: Honda vai KTM?No mullahan oli noita kumpaisiakin. Jos viime vuosikymmenen fillaria ajattelit, niin KTM oli kyllä varmaankin kestävimmästä päästä 70-80-luvun ajan. Hondaan sai olla aina vaihtamassa laakeria tai männänrengasta ja siltikin se mäntä lensi pakoputkesta jos huoltoväli venyi kahdella tunnilla. Kotarilla sai ajella vaikka vuoden yhtämittaa kouluun ja kauppaankin jääratojen ja spoorien lisäksi, kunhan muisti aina 2-3 kuukauden välein tsekata, että vaihdelaatikossa oli öljyä . Hondan parhaita avuja olivat hyvä maahantuoja ja edulliset varaosat. Kotariin osat olivat ainakin silloin tyyriimpiä.