Voimailua...

..heh vaha tyhma juttu,mutta mun on vaikee saada pyörää käyntiin kun se on niin HELVETIN raskas potkasta käyntiin! Tuntuu ettei se pyöri mihinkään vaikka kuinka yrittäis rimpuilla ja potkasta/hypätä, töksähtää vaan yläkuolokohtaan ja nilkka meinaa nyrjähtää. 70kg elopainolla voin suunnilleen seista polkimen paalla. Lykkimisestä ei ainakaan tuu mitaa ku takapyörä raahaa perässä. Nii pyörä on -86 250 kotari, jossa poljin on vasemmalla puolella(prkl!). Onko tää ihan normaalia vai onko tohon pyörään lisätty vähä puristuksia tai jotain. Kyllähän sen käyntiin saa jos ettii yläkuolokohdan,hyppää ja potkasee niin perkeleesti, mutta vaivaista on...

PS. en oo sitten mikään riisi jätkä vaikka siltä kuulostaiski...

Kirjoittaja: vanhalasiinäpä rimpuile !!!

Kirjoittaja: Timo Virtanen voi olla että jos oot oikea kätinen(myös oikeejalkainen...heh) niin se on vaikeeta saada tuntuma siihen kampeen. kyllä sen pitäs käynnistyy jos se ei oo leikannu kiinni...kato että onko ees pytty ja mäntä kondiksessa. ite oon 72 kg ja ei lähteny uus cr:ä 250 ekalla käyntiin vaan vaati tekniikan opettelun vaikka onkin kampi oikeella puolella. piikki onkin kiva sen takia että ei tarvii ähistä ja puhista...

Kirjoittaja: Sittekö sen saa käyntii ni lähteekö se vähän ajan päästä sovinnolla ..jos lähtee ni ainaski minä epäilisin vuotavaa pensahanaa/neulaventtiiliä
jos pensatankissa on ollurt sorroo ja se on joutunu hanan väliinn niin se yhdessä vuotavan neulaventtiilin kanssa saa aikaan seuraavan ilmiön (tuttu ilmiö vanhassa jamssissa) Että näin.

Kirjoittaja: timorVoipi olla tuo sytytysajoitus myöhäsessä jos antaa takapotkun

Kirjoittaja:

Kirjoittaja: Ossi Suuronensiitä kone vasemmalle kylelle hiukan kenoon ja oikeella kova potku taka viistoon kun seisot stongan tasal ja stonga oikeas topparis niin kyllä lähteeeeeeeeeee
mika
ps.muista morjestaa kun stonga stopparissa