virittäjät neuvokaa
25.8.2003 - 16:09
|
Kirjoittaja: Maunu Laitinenjoo elikkäs mulla on hondan xl125r ja se on nelitahtinen ja se ei tahdo kiihtyä 2ja3 vaihteilla mitä pitäs tehdä että se alkaa kiihtyyn nopeemmin tosin en ole aatellut tehdä kun jotain pikkuvirityksiä siis kertokaa kaikki tieto nelitahtisen virittämisestä kiitos jo etukäteen
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Maunu Laitinenpäin peetä täällä kaikki neuvo kyselyt menee perkele . nyt kin yritin kysellä tietää kaks puolikkaista ja muista nelareista että kertois joku kokemuksii niist mutta ei perkel ei sitten ikinä paitsi yksw .kiitos sille mutta kerto kaa kaikki jolla on yhtään kokemusta nelareista. kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitooooooooooooooooooooooooooooooooos
Kirjoittaja: Kees Van NiftrikMistä löytyy ääkkösettömiä 500 000 kappaletta? Winsujen markkinaosuus on Suomessa yli 90 prosenttia, joten ääkkösten puuttuminen kuulostaa enemmänkin henkilökohtaiselta valinnalta. Ei muuta kuin asennuskansiosta (i386) kbrdfi.dll-kirjasto saataville ja asentamaan suomalaista näppäinkarttaa...
nimim. turha kakkia nimimerkkien takana?
Kirjoittaja: sirkku kannistoEdelleenkin lahes kaikki paateyhteydella nettia selaavat saavat skandit eteensa pelkkana sotkuna. Kyseisia laitteita maassamme on kaytossa suunnilleen samassa maarin kuin ulkomaillakin.
Joskus aikoinaan, luokkaa 10 v. sitten, kun opiskelijat muodostivat valtaosan netinkayttajista noudatettiin ns. netikettia, josta nykyaan nayttaa olevan vain raappeet jaljella.
Kirjoittaja: Marko HeijaMaunu kyseli neuvoja pyörän virityksiin, eikä kielioppiin!
Kirjoittaja: TIMO MAJAMÄKIMutta eipä taida täältä löytyä sellaista nettinörttiä, joka niitä viritysohjeita osaisi antaa.
Kirjoittaja: Maunu Laitinenjoo ikiitos vaan teiille kinb jotko ymmärsi asian aiheen . se on huomaa vaista että keksitään mistä sitä tietoo kysytään
Kirjoittaja: Maunu LaitinenJoo kiitos vinkeistä Tuuukka.
ja haistakaa kuulkaas pitkä sanonko mikä te sirkku ja muut jotko hoette tost kirjottamisesta ymmärrätte sitä paremminkun tätä joo elli8ikiikk käsrewgf mullasdfs ongfd seltglläaniennekrotan osaa että olette helvetin paljon liian huollehtivaisia
Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOOpettele nyt jo hyva mies kayttamaan niita valimerkkeja!
Jos Eestissa olisimme, olisit myös vailla kansalaisuutta!
Sellaiset pelisaannot me tarvitsisimme tanne Suomeenkin!
:::::::Sirkku
Kirjoittaja: Harri VanhalaPitäisikö Sirkänkin opetella käyttämään niitä kirjainten yläpuolisia pisteitä samalla?
Voi tulla väärinkäsityksiä:
"Et ikina arvaa, mita mina tanaan nain!"
Kirjoittaja: Harri VanhalaAnteeksi, olikin Sirkku eikä Sirkka.
Kirjoittaja: Harri VanhalaVai oliko se Sirkku Kännistö?
Kirjoittaja: sirkku kannistoOlkaapa hyvät!
Lienee Vanhala liian tuoretta nettikansaa kun ei tiedä miltä
ääkköset päätteellä näyttävät, parhaassakin tapauksessa!
Pahoittelu niille, joiden näytöllä tämä vastaus näyttää siansaksalta...
nettikielella ilmaistuna, pahoittluni niille, joiden naytolla tama nayttaa pelkalta sulku- ym. erikoimerkki-sotkulta.
:::::::Sirkku
PS. Ottakaahan opiksenne, etta maassamme on edelleenkin kiintean internetyhteyteen kytkettyja PC:ta ja jarjestemia n. 500 000, jotka eivat
naita skandeja tunne.
Kirjoittaja: TOMMI KIVIMÄKIToi Maunun viesti kannattaisi lährttää hänen äidinkielen opettajalle... Pientä opettelua on vielä? Ja Maunu, sinulla on 3 tapaa lisää moottorin tehoa: puristussuhteen nostaminen, kierrosnopeuden lisääminen ja moottorin ahtaaminen. Mikään näistä ei ole ihan helppo homma. Pyörän vaihto tehokkaampaan on järkevä vaihtoehto. Ja kaasarin säädöt kohdalleen. Ja muista mitä se Enskakin aikoinaan hoki: ISOLLA VAIHTEELLA JA ALAMÄET VAPAALLA!
Kirjoittaja: TURKKA HAGMANKuinka moni tämän palstan käyttäjistä osasi hieman yli 10 vuoden ikäisenä laittaa kaikki välimerkit yms.? Itse en ainakaan. Hyvä jos osaan vieläkään.
Kirjoittaja: TURKKA HAGMANVoit vaihtaa siihen sun Hondaan muutaman piikin isomman takarattaan tai vaihtoehtoisesti yhden hampaan pienemmän eturattaan. Huippunopeus tippuu, mutta kiihtyvyys paranee.