Vauhdikasta MP-vuotta 2001
1.1.2001 - 00:00
|
Mukavan vauhdikasta Uutta Vuotta 2001 kaikille moottoripyörien harrastajille ja
kisakuskeille erityisesti !!
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: SeveriHyvää uuttavuotta vaan kaikille!!!
Kirjoittaja: Gas gasjoo sellast mä oon kuullu et se ois hyvä...antaa sen ajaa sil kotaril=) se taitaa olla tosiaan sun hyvä kaveri se Leif ku sitä tollee ylistät? vaikka onki kotari miehii...=) meinaatko ostaa uutta gas gassii ku se sun on -97? oliko? on seki kyl iha hieno.. aattelin vaa kysästä. onx sul muuten siskoi tai veljii jotka ajaa? vois periytyy toi taito=)
Kirjoittaja: kuka ajaa gassin piikil? joku antti vai?
Kirjoittaja: matti heinänenjoo morjes!!!! onx gas gas hyvä?
Kirjoittaja: Gas gasjoo sellast mä oon kuullu et se ois hyvä...antaa sen ajaa sil kotaril=) se taitaa olla tosiaan sun hyvä kaveri se Leif ku sitä tollee ylistät? vaikka onki kotari miehii...=) meinaatko ostaa uutta gas gassii ku se sun on -97? oliko? on seki kyl iha hieno.. aattelin vaa kysästä. onx sul muuten veljii jotka ajaa?
Kirjoittaja: Gas gasjoo niin se oliki Leif Holm...väärän merkkinen pyörä vaa sil mut sillähän se hyvin ajaa,mitäs sitä vaihtamaa...=)
Kirjoittaja: antti vesanenjoo kiitti! samoin hyvää uuttavuotta sulleki gasgas! ja muillekki. joo se on mun kaveri ja sen nimi on Leif Holm hyvä kuski! nous just A luokkaan!!
Kirjoittaja: antti vesanenmoro kenenkäs GAS GAS driverin kans mul on kunnia keskustella? joo oon yllyttäny et se ostais gassin mut ei se osta. mut se ajaa tol KOTKAL varmaa yhtä hyvin ku GASSIL Leiffin kohdal ei oo merkil enää välii ku se on nii hyvä kuski! PS. MÄ OON AINAKI USKOLLINEN GAS GAS MIES koska se on niin hyvä...
Kirjoittaja: joo onha se iha hyvä kaveri ,ehkä paras!? joo en tiiä aionx hankkii ens syksynä uuen pyörän, jos pääsen johku töihi ni sit ois haaveena ostaa uus gas gasin piikki vm 2002 ei tos vanhas todellakaa oo mitää vikaa mut uus ois aina uus!? ei mul oo veljii harmi vaa, vain yks pelle pikku sisko ja se kannattaa kotarii pitäs hirttää se!! t:antti ps:oon tosi utelias mut haluisin tietää kuka olet sinä suuri GAS GAS MIES?? OIS PALJO KIVEMPI JUTSKAA KU TIETÄS KENENKAA KESKUSTELEE!!
Kirjoittaja: Antti on kyllä hyvä jätkä! siis tarkotan sitä Myrskylän vaikuttajaa... paljon onnee sulle vaa jatkossa ja hyvää uutta vuotta kaikille muillekki, eiks se kotari kuskiki oo myrskylästä, olix se se Leif joku, vissii jos muistan oikein...=)
Kirjoittaja: joo hyvää uutta vuotta vaa kaikille! pärjäilkää