tulppa ongelma
25.1.2003 - 16:03
|
Kirjoittaja: marko suomalainenMulla on ktm 125 enduropyörä ja siitä vähän aikaa sitten hajos tulppa ostin uuden kävin ajamassa muutaman kerran ja tulppa hajosi taas.
Mistä johtuu?
auttakaa!!!
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: JANI PEKKOLAMyös liian rasvainen bensa sattaa rikkoo tulpan. Tulpissa on myös toisinaan maanantaikappaleita, eli ne ei alunperinkään toimi kunnolla tai ollenkaan.
Kirjoittaja: marko suomalainenmä olen käyttänyt tossa kotarissa 3% bensaa (vai onko liikaa öljyä?).
ja tulppana oon käyttänyt ngk b9eg.
Kirjoittaja: Markus HakkarainenEt kertonut vuosimallia, mutta omassa ktm 125 exc -95:ssa on vakiotulppa b10egv, ja vastaavassa crossissa on taasen br10eg. b10egv on kyllä aika kallis joten jos vaihdan tulpan niin laitan häiriösuojatun br10eg tulpan. (En saanut viimeksi sateella pyörää käyntiin ollenkaan, täytyy katsoa tulppa). Prossat om mulla bensassa kans 3. Täällä ollut ennenkin juttua tulppavioista ja joillakin vika korjaantu vaihtamalla vastaavaan häiriösuojattuun malliin.
Kirjoittaja: JUKKA HAVENTOTulpista vielä: 10 on aivan liian kylmä talviajoon. Öljynmäärä 2.5%. Näillä eväillä pitäisi olla jo paremmat saumat ongelmattomaan ajoon.
Kirjoittaja: marko suomalainenjoo vuosimalli kotarissani on -98.
jos mä ohjekirjaa ymmärsin niin pitäsi olla mun pyörässä vakiona tulppa merkiltää ngk b8eg. mulla oli tossa pyörässä kun ostin sen käytettynä tulppana ngk br9eg. mitäs vaikutusta on tolla r kirjaimella on tossa tulpassa.
Kirjoittaja: MIKKO NISKANENR-tulppa on häiriösuojattu.
Kirjoittaja: SEPPO LEPPÄNENMyös suuttimet (pääsuutin ja tyhjäkäynti) kannattaa tarkistaa,että ovat talvikäyttöön sopivat.
Kirjoittaja: JUKKA HAVENTOKokeilepa vaikka pykälää kuumempaa tulppaa esim. jos nyt ajat 9:llä vaihda 8:aan.