tm/gasgas 125 vaihteisto öljyt
29.10.2000 - 00:00
|
mitähän öljyä pitäisi käyttää temmin 125 kuutioisessa koneessa ja kuinka paljon? mitä mieltä olette ed: mainitusta motista musta se on pirun hyvä!
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Ville SepponenMinä käytän castrollin mtx:sää... voisi vaihtelu virkistää tallin kaapissa jos sielä olisi vihreäkin purkki!
Kirjoittaja: Hannu PulakkaMie käytän 85 TM:ssä tota Castrolin synteettistä STX:ää. Ennen tätä kokeilin monia eri öljyjä ja kaikki meni puuroks parin tunnin ajon jälkeen. Että kyllä toi castroll on paras. Tm 125 on kyllä tiukin ja heräävin piikkinen pyörä.
Kirjoittaja: antti vesanenkiitti samuli en oo mikää alottelija et kyl tiiän mitä eroo on lodju öljyil ja 2t öljyn paikoilla et zillai ,quaker statea en suosittele kawaan mä oon kokeillu entises kawassani ja ei toiminu! käytä VILLE CASTROL MTX:ÄÄ tai SILKOLENE LIGHT GEAR OIL:ia niillä toimii hyvin! t:antti
Kirjoittaja: hannu pulakkaAnteeks ku tuli kirjotusvirhe! Tarkoitin kyllä vaihteistoöljyksi castrolin MTX:ää enkä tota stx:ää(2t öljy,,,)
Kirjoittaja: Tuomas pMä oon viime aikoina käyttäny quarter state automaattivauhteisto öljyä.(sitä suosittelivat purollakin) tolla öljyllä kytkin pelaa tosi hyvin ja on herkkä!
Kirjoittaja: Erkki KJep, samaa öljyä,(samasta paikasta ostettuna)
myös vanhemman enska-Hussen laatikkoon ja johan lakkas kytkin luistamasta ja vaihteet löytyvät siitä mistä pitääkin (paitsi vapaa, mutta se johtunee kuluneesta kytkinkorista)
Kiitokset Purolle.
Kirjoittaja: Ville SepponenKäyköhän se quaker state kawaa??
Kirjoittaja: antti vesanenkiitti noist öljy jutskist mut haluisin tietää viel et kuinka paljo mottii sit öljyy laitetaan? ni saa temmin myllyn laulaa!!