suzuki rmz450

Kirjoittaja: Jarno PulliPaljonkos tossa uudessa rmz.assa on tohoja/vääntöä ei oo missään ilmoitettu..
Semmoinen kovasti kiinnostaisi teidän että riitävästi on... hankinta ei ihan vielä ajankohtainen, mutta kuitenkin... onks noi nelarit vaikeita ajaa montulla jos jollain kokemuksii....

Kirjoittaja: teemu nurmiJoo helpompiahan ne o ajaa huomattavasti kun 2 tahtiset, ei ole niin nuukaa millä vaihteella ajaa aina on voimaa kun täräyttää luistin kattoon. Ainut omalla omalla kohdallani heikkous 4t vrt 2t on nelarin paino (yz426f) ja sammumis herkkyys ääritilanteissa , endurossa lähinnä. Sammumis herkkyyttä olen kompensoinut kääntämällä tyhjäkäyntiä kovemmalle ja hyvin on pelannut. Sinulla jos rm450z meinasit ostaa niin ei tuo paino ole ongelma koska sehän on yhtä kevyt kuin 2t 250 eli jossain 100kg luokkaa kun minulla taitaa peli olla lähemmäs 120kg ja tuon eron jo huomaa nim.kokemusta löytyy. Itsekkin olen kaavaillat suzukiin siirtymistä mutta ajattelin seurata ensikesän tilannetta kuinka luotettavaksi tuo suikki osoittautuu!!