Suzuki rmz 450 kokemuksia?

Kirjoittaja: TEEMU TUOMINENEli nelaria alkanut tekeen mieli tollaseen crossin ajoon kuntoilu mielessä.Enskaa tulee 250exc kotarilla ajettuu mutta ajopaikat vähissä,crossirata tosin ihan nurkilla mutta exc:n jousitus hieman veltto crossiin...
Anyway kovasti lukenut juttuja ja nyt mietityttää toi kestävyys ja isompien(arvokkaiden)huoltojen tarve,eli laittakaas rehellisiä ja realistisia tunteja mitä noilla yleensä ajetaan jos ei ihan PRO äijä ole sarvissa eli ei todellakaan ajeta radalla rajotinta vasten :D
Niin ja tosta Suzukista vielä että ajamatonta 06 mallia olisi saatavana ihan ok hintaan siksi sellaisesta kokemukset ja yleiset viat kiinnostaa,toinen vaihtoehto taitaa olla KTM 450 eli siitäkin saa kertoo.
Kiitos.

-Teemu-

Kirjoittaja: KIMMO AHOLAMinulla on ollu tämän kesän suzuki ja olen ollu tyytyväinen pyörään. Todella mukava peli harrastelijalle, voimaa löytyy eikä tarvi turhaan vaihteita vaihdella. Ensimmäinen nelari minullakin ja eikä se sen vaikeampi oo huoltaa kuin kaksari. Tunteja minulla tullu tähän mennessä 58,7 eli jonku verran tullu ajettua. Ventiilin välukset pysyny koko ajan ohje arvoissa. Männän ja nokkaketjun vaihdoin kun olin ajanu 31 tuntia. Ihan varmuuden vuoksi, kun pyörä ei minulla ole uudesta asti ollut ja edellisen omistajan tunteja ei varmuudella voi tietää. Mut jos uskotaan niin noin 90 tuntia on pyörällä nyt ajettu. Mut jos uuden ostat niin kannattaa alussa kattoa nokkaketjun kireyttä on kuulemma löystynyt uutena. Lämpö ongelmia ei ole ollut kun turhaan ei helteellä käytä tyhjäkäynnillä.
Ei muuta kuin keltaista talliin.
--Kimmo--