Suzuki RM-Z 450

Kirjoittaja: Janne PesonenMukava pyörä, mutta stumppaa kyllä todella helposti. Olisiko jollain hyviä ideoita , millä saisi pyörän pysymään käynnissä paremmin myös alakierroksilla? Helpottaisi kovasti ajoa hitaissa mutkissa ja kapeilla poluilla.

Kirjoittaja: TURKKA HAGMANLaita magneettoon lisäpaino tai painavampi magneetto.

Kirjoittaja: Timo Vesalotyhjäkäyntiä suuremmalle!

Kirjoittaja: TURKKA HAGMANTyhjäkäyntiä jos kovasti nostaa, voi olla vaikeaa ajaa hitaita mutkia tmv.

Kirjoittaja: Jarmo NiskanenJos seos on yhtään laihalla tyhjäkäynnillä, stumppailee kone todella helposti. Kokeile rikastaa tyhjäkäyntiseosta avaamalla seosruuvia kaasarin alta 0,5 kierrosta kerrallaan, max 1 kierros lisää auki

Kirjoittaja: Janne Pesonenmistäköhan moiseen vehkeeseen voisi kysellä lisäpainoa magneettoon ja missä hintaluokassa osa pyörii???

Kirjoittaja: TURKKA HAGMANhttp://www.steahlyoffroad.com/
kysy vaikka sähköpostilla saako sun pyörään. Maksaa n. 100-200 e.

Kirjoittaja: Anssi LehtinenYZ450F:ään ostin jammun omista GYT-R-viritysosista koko vauhtipyörän, maksoi $90+verot+posti jenkeistä tilattuna. Ehkä Suzukillakin on vastaavia.

Muuten löytyy eri putiikeilta yleensä joko niin, että sieltä lähetetään koko vauhtipyörä, johon on hitsattu painot ja sitten pitää lähettää oma niille aihioksi tai sitten niin, että sieltä tulee omaasi jotenkin pultattavat painot.

Kirjoittaja: JANNE RUOTSALAINENKysele koneistamoista josko niillä tehdä sulle lisä paino ei luulis elevan kovin vaikee homma , sitten kuulemma noi teräsvälilevyt tuo jonkinverran painoa massoihin, mutta ei liene kovin suuri muutos.