suzuki dr 400 z, onko kokemuksia

Kirjoittaja: JANI LEHTOOlen mahdollisesti hankkimassa.onko kokemuksia pyörästä, esim miten soveltuu harrastajalle ja satunnaisiin sarja crosseihin, kestävyys, huollot, varaosat (hinnat, saatavuus).

Kirjoittaja: Nikkanen Eero Kunhan nyt kaivelin aiheen esille,kun joku sitä kyseli...Hyvää joulua!.

Kirjoittaja: Eero Nikkanen Yritän sitkeästi pitää keskustelua hengissä,tai sitten STRÖM postittaa mulle pienen sinisen vihkon,johon toivoo minun jatkavan päiväkirjanomaista tekstiäni.Niin tai näin,mutta pyörätilauksen tein 2.9. Vielä ei o peliä näkynyt ,mutta tulossa kuulemma on. Jos ,ja kun se tulee,on kai opeteltava pitkän tauon jälkeen taas ajamaan.
Kyselen sitten teiltä ohjeita,että miten sitä kuuluu pusikossa viedä.Crossiradalle ei heti kehtaa lähteä,eikä kuntokaan anna periks. Mutta EHKÄ keväällä kuntoluokkaan.Ootte sitten vähän osasyyllisiä.

Kirjoittaja: Eero NikkanenNo nyt on jo vähän ajettukin.Kulku riittää,jos yksin ajaa,mutta kerrankin oli kaverina kuski 503:lla Bergilla,ja aina karkasi suorilla.Öljyputsari 55.-ja ilma 60.- muuta en o hankkinu,paitsi stongan pehmikkeen.Kerran kaatunu vain,eli vauhtia lisää!.Stumppaaminen ollu pikku ongelma,ainaki hitaassa kannonkierrossa.Montulla menee,kun saa ajoasennon pois takapyörältä.Kyllä tämä tästä.V-o2 kuntoluokan kisat kohta edessä.Jos muut ei osallistu,ni pidän tässä pientä päiväkirjaa,tavote on se Järven kierto.Aika näyttää!?.

Kirjoittaja: Eero Nikkanen Pyörä tuli,ja ajettu on muutama kerta.Hikeä on valunut lähes yhtä paljon,kuin on kulunut bensaa tankista. Pelissä on hirveä ääni,ohjauslukko puuttuu,ja valot vaatii laittoa,joten suoraan kisakatsastukseen siitä ei ilman työtunteja ole. Jos tätä nyt vielä joku lukee,jolla ko pyörä on,niin miten ootte ongelmat ratkaisseet? Edelliskäyntiin viitaten,ei o vielä vihkoa postitettu,tai sitte mä vaan oon yks noin kymmenestä jotka täällä ajatuksiaan ilmaisee.Asia on niin että toiset ajaa,ja rakentaa pelejä,ja toiset höpisee niistä täällä.Kummat nyt sitten ovat niitä aktiiveja? Hyviä kurakelejä vaan toivoteellen,se jo kolmannen kerran maastoSuzukiin seonnut.

Kirjoittaja: JANI LEHTOOstin pyörän, ja oon tosi tyytyväinen näin parin ajokerran jälkeen. Pyörä on luultavasti -00, ainakin tarrojen perusteella, ja ostettu edellä mainitulta kaverilta järvenpäästä. Osien saatavuudesta en oikein vieläkään tiedä, mutta kyseinen kaveri lupasi tuoda tarpeen mukaan niitä saksan reissuilta. Viime reissulta kaveri toi 2 suitsaa, mutta tietääkseni toinenkin meni jo, mahdollisesti hän niitä vielä saa, jos kiirettä pitää. Paperit on kunnossa. Pyörä on testattu, tosin sähköstartti versio, jossain viime vuoden bikessä, numeroa en muista, mutta testissä mm. KTM 400, honda , Yamahan WR, VOR. Testissä kiiteltiin suitsan moottoria, ja muutenkin koko pyörää. Sisään ajoa pitäisi suorittaa 15h ja muutenkin pyörässä on aika pitkät huoltovälit, mutta tietenkin käytön mukaan. Kannattaa ostaa jos vielä saa.

Kirjoittaja: Eero Nikkanen OHHOH ! Jos pyörä on vuoden 2 malli,on se SIKAHALPA! Todennäk. kuitenki 1,tai 0,mutta silti.Jos peli on rehellisinkonstein papereineen suomessa ko. hintaan,niin ole ystävällinen,ja jätä myyjästä jotain tietoa,niin minäkin harkitsen hankintaa.

Kirjoittaja: JANI LEHTOPyörää en ole vielä ostanut, mutta jos ostan, niin hinta on uudesta, tehtaanpaketissa, 29.500.-, ja kaikki paperit on kunnossa. Pyörä tuodaan saksasta. Onko tietoa, käykö RM:än etu numero kilpi DR:ään etu valon tilalle. Hinta on ainakin mun mielestä kohdallaan.

Kirjoittaja: MARTTI EERIKÄINENMoi Eero Nikkanen ja muutkin Suitsan 400:sta kiinnostuneet!

Itsekin olen/olin kiinnostunut ko paukkuraudasta, koska se arvatenkin on aivan käyttökelpoinen peli, eritoten jos ei aja kilpaa toisia vastaan, vaan pikemminkin omaksi iloksi tai itseään vastaan.
J. Lehdon hankintakanavasta en tiedä, mutta muistaakseni Heikki kertoi näitä pyöriä olevan Saksassa sopivasti (alle 30000/Suomessa) tarjolla. Heikin puh: 041-5288080 (Järvenpää). Itseni totesin olevan niin vanha "fuck-idiot", etten osaa ajaa kuin yhden merkkisillä pyörillä, ja aika usein kannon "väärältä" puolelta niilläkin, eli en tarkkaan tiedä Suitsan saatavuutta tänään.
Enduroterveisin,
Mara E (040-7000 490)

Kirjoittaja: Eero Nikkanen Kävin tänään pyöräliikkeessä kysymässä saako peliin osia,ja kuulemma ei olla edes kiinnostuneita hankkimaan,kun kysyntä on huonoa,ja muita verukkeita.Soitin tulevalle maahantuojalle,joka lupaa kulutusosia pienellä toimitusajalla,kunhan saavat "mopon" pystyyn ja käymään.Saksaan on kuulemma vuosien mukaan tullut niin eri kalustoa kuin Suomeen,ja että DR 400 saattaa ollakin esim jenkkiversio, johon osat on tuotettava kuraveden tuoltapuolen.?? Ottaako tästä nyt enää kukaan selvää. Minkä päätöksen Lehto teit,joko on DRZ tallissa?
Minä kun oon tätä hankintaa jahkaillut,niin tuntuu aina vain päätöksenteko vaikeutuvan.

Kirjoittaja: Eero Nikkanen Mitä muuten uusi Suitsa makso,arvaatko kertoa ?.Jossain toisessa keskustelupalstassa kysyttiin merkin maahantuojaa,joka kuulemma onkin tehdas itse.Varaosia kai myy joku muukin.Tehdas ei varmaan Suomipoikia paljo noteeraa,varsinkin kun edellinen maahantuojakin oli "iso"firma ,eikä sekään nähnyt myynnin kannattavan.Kun uusia alkaa tulla ,voi hinta olla megaluokkaa,varaosia voisi saada kullatulla hunajalla. Turha lienee aisalla skepuloida,kuten naapurin mummeli tapasi asian ilmaista. Ameriikan www.Suzukicycles.com sivuilla on kuva vuoden 2 mallista,ja muistakin,että kyllä merkki on vielä voimissaan.

Kirjoittaja: Ari RytkönenOstin mp-messuilta ajamattoman pyörän jonka itse hain Ekströmin varastosta. Oli vielä paketissa.Pyörä sopii harrasteajoon ihan mukavasti. Etupään iskareita on löysennetty, että sopii paremmin kivikossa ajamiseen. Kannattaa suojata moottori hyvin kolhuja vastaan lisäraudoilla tai alumiinilla. Mitään ongelmia ei ole ollut. Varaosia en ole tarvinnut paitsi öljynsuodattimia olen vaihtanut. Siellä Ekströmin vieressä toimii edelleen suitsan huolto josta osia saa. Ilmansuodattimet oli tosi kalliita. Miten se Vaasan kauppias? Jarrupalat, kahvat yms on samoja kuin muissakin suzukeissa.Tarvikkeena saa.Minä vanha pappa ajan ihan harrastemielessä, saa hyvät hiet, mutta kyllä koneesta tehoakin tuntuu löytyvän ( 48 hp ) kun vaan kääntää kahvaa. Esa Rytkönen

Kirjoittaja: Eero NikkanenNo minä kirjotan ku muut ei,eikä tästä hirveästi ehkä oo hyötyä sulle kysyjä.Mutta:pyörä on keltanen,ja pörisee(hyvä alku ?).MP messuilla oli keväällä v.2000 malli vähän käytettynä.Eli Ekströmmin jäbät oli kutitellu siitä löysät pois.Nuhruisesta pelistä pyydettiin 35 t.mk.Keravan Knuutila kauppaili omaansa ,alkuun muistaakseni myös 35,mutta loppupyyntö oli jossainvaiheessa 28 t. Lahden sivarikisan sooloissa oli muutama ,ja oikein hyvin tuntuivat liikkuvan. Täällä muilla palstoilla on SUZin varaosakauppaa jätetty kehumatta.Antanee viitteitä osien saatavuudesta.Pyöriä on suht vähän tarjolla ,ja jos hinta natsaa,ne myös vaihtavat omistajaa. Osta se.!