REPPU SELÄSSÄ PÄITSIN YMPÄRI
31.3.2008 - 14:03
|
Kirjoittaja: JOONATAN JÄNTTIAINA EI NÄKÖJÄÄN TARVITSE HUOLTOAUTOA/-AUTOJA HUOLTOPORUKKOINEEN! MATTI VARIS KONNEVEDEN MOOTTORIKERHOSTA AJOI PÄITSIN HUOLTOREPPU SELÄSSÄÄN. TOKI MATTI YHTEISHUOLTOA KÄYTTI, ETTÄ SAIPI BENSAA, SITÄ KUN ON VAIKEA MUKANA KULJETTAA JA REITILTÄ EI VOI POISTUA HUOLTOASEMALLE TANKKAAMAAN. SIJOITUS HYVÄ 16. C-AVOIMESSA. SUORITUKSESTA TEKEE AIKA MIELETTÖMÄN VIELÄ SE ETTÄ MATTI OLI VALINNUT JALKAANSA KESÄSAAPPAAT.
ONNITTELUT MATILLE!
PS. EIKÖHÄN OTETA MALLIA? REITTI VAAN BENSA-ASEMIEN KAUTTA.
NIIN JA ONNITTELUT TOKI KAIKILLE MUILLEKIN!
MAMI PUUPPOLASTA
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Jukka NieminenÄlä HUUDA mami hyvä.
Kirjoittaja: EETU HEIKKILÄSaman tempun tein viimevuonna.. repussa valovermeet, työkaluja ja varaosia.. painoi 8-9kg ja hajosi sipoossa kotimatkalla, mutta roinat pysyi sisällä kuin ihmeenkaupalla..
C:n 10sija
Kirjoittaja: Matti VarisKiitos Mamille Puuppolasta kannustuksesta !!!
Sitä on vanhemmiten tullut niin mukavuuden haluiseksi, että piti ottaa vähän vaihtokamppeita mukaan. 10 vuotta sitten ei ollut mukana edes sitä reppua.
Muuten yhteishuolto on mitä mahtavin tuki, sillä sieltä toki saa bensan lisäksi juomat, ruuat, työkalut ja tarpeellista vakio-osaa mopoon. Ja siellä on mukana myös sitä Päitsi-kokemusta enemmän kuin omasta tallista löytyy eli ainakin näin suulas savolainen saa tarvittavia arvokkaita neuvoja.SIIS KIITOS.
Ihan yleissivistyksen kannalta kysyisin Eetu Heikkiseltä ,että mihin pyörään tarvii kantaa 8 kg varaosia mukana, että osaa varoa ostamasta ko laitetta. Itselläni ei ainakaan olisi kunto kestänyt niin raskasta taakkaa ja Hondahan ei tunnetusti tarvitse kuin bensaa tankkiin.
Paranemisia Päitsillä luitaan murtaneille. Laakson kenttä oli ihan hyvä näin harrastajankin päristellä ja siinä tuskin hommaa ratkaistaan ,ei edes niiden, jotka on mukana tosissaan. Ja yleisö tykkäsi ja ensi vuonna loppuu katsomosta tila !!
Sitten vielä kommentti siihen Jarpin mukana oloon ,kun sai niin likeltä sitäkin seurata. Eli täysin hyvä homma lajille ja myös varmaan itse "isännälle" ja samalla nähtiin että osaa se kaatuilla muullakin kuin ostoskärryillä !!! t mw
Kirjoittaja: EETU HEIKKILÄKyllähän sitä painoa helposti kertyy
Akut+xenonin ballastit pari kiloa, muutama työkalu ketjunkatkaisijoineen pari kiloa, polkimet ,varakahvat, vähän vaatetta jne.
Ajokkina oli GasGas ja kaikki nuo vain siksi että JOS yhteishuollosta ei osia olisikaan löytynyt! tosin vannottiin että kaikki kulutusosat löytyy..
Eräältä kuskilta meni jarrupoljin sipoossa, mäntsälässäkään hänellä ei vielä ollut uutta koska niin harvinaista osaa ei sattunutkaan olemaan juuri siinä huoltoautossa.. Pyöränä niinkiin tuntematon merkkuin kuin KTM, joten tuskin pieneen espanjalaiseenkaan osia olisi paremmin löytynyt?
Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOEikä lähdössä yhteishuollolla ollut vielä suunnitelmaa mikä auto mihinkin huoltoon menee? Vai miksei niitä vaihtovaatteita ja valovermeitä voinut jättää sopivaan huoltoautoon?
Punnitsiko Matti reppunsa? Kun meikäläisenkin vaatekerta painaa viitisen kiloa, niin kaippa se täysikasvuisella miehellä painaa jo 7-8kg? Ei tuo musta niin kauheelta painolta kuulostanu ja painaahan se vyölaukkukin jo kevyellä työkalu/varaosakuormalla helposti 3kg.
Musta aika rohkeata lähteä vain yhteishuollon varassa, juurikin se varaosapuoli, samoin kuin työkalutkin. Kuinka kattava pakki niissä autoissa muuten oikein on? Ja jos niitä murheita tulee, niin hankkiiko ne sitten siellä yhteishuollossa mitään varaosia, esim. kohtaako autot ja mahdollisuus saada osa autosta toiseen jos aamulla menee jotain rikki, edes Jämsä huollossa vaihtaakseen?
Jos sitä joskus vielä tuolle retkelle lähtisi, niin varmaan tuommoinen vaihtoehto olisi ainoa mahdollinen. Ei sitä viimevuotisen jälkeen ketään kehtaa huoltoon kysyä.
Kirjoittaja: EETU HEIKKILÄAinakin viimevuonna meni käytännössä sillee että oli 4 yhteyshuollon autoa, joista käytännössä jokaisen näki muutaman kerran päivässä, isoimmissa huolloissa kerran päivässä jokaisen auton jos sitäkään.
Tietty jos ois jokaiseen autoon pakata samanmoiset setit niin sitten ei ongelmia.. muussa tapauksessa kannat mukana tai sitten lisänä kiertää oma auto "huvin vuoksi"
Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOJa niiden nelkän auton kuskit siis eivät osanneet sanoa aamulla mikä heidän reittisuunnitelmansa on vai? Että kai ne rojut vois nakata siihen pakuun mikä on esim. kokoomahuollossa? Tuntuu aika oudolta "huollolta" jos kypärävalot ja vaihtovaatekertakin pitää kantaa mukanaan repussa. Yksillä ajolaseilla ja yhdellä kypärällä koko kierros ympäri vai? Mahto olla hienoo Juustoportin tunnin tauon jälkeen vetää se litisevä jääkylmä kaukalo takasin päähän...
Kirjoittaja: EETU HEIKKILÄKyllähän niistä listat on tosin ei hyötyä jos vain 1 valovermeet.. ekan päivän jälkeen niitä ei toisen päivän pimeyden kohdatessa olisi saanut käsiinsä pitemmillä tauoilla
Hotelli oli tasan ainoa paikka jossa vähän kuivaa vaatetta tuli vaihdeltua.. tosin kelikin oli vuosi sitten mainio:)
Missä se kypärä kastuisi jos äijjä ei edes hikoile tuollaisella leppoisalla kevätretkellä;)
Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOEli sama auto ei ole molempina päivinä siinä valorumbahuollossa! Ööh, reikö niitä kamoja voi la-aamuna siirtää autosta toiseen? Kuis toi varaosien siirtely?
Mä luulin et C:ssä tarviis ajaa silleen et tulee hikikin ;-)