Radio 957:lle suitsutusta

Kirjoittaja: MARKO TAMMINIEMIOli tukki tipahtaa kuormaajan kourasta kun kuuntelin maanantai-iltana radio 957:aa töissä. Heti formulauutisten perään (suumahheria ylistettiin) tuli endurom mm miehistä uutisia ja legendaarista Juha Salmista endurossa verrattiin Sumiin formuloissa, ja vieläpä oli tehty haastattelu Juhasta. Taitaisi olla sauma auki 957:an moottoriurheilu-uutispuolella lähettää sinne aktiivisesti tietoa vaikka sm-kilpailuista enduron puolella. Tiedä häntä...

Hienoa joka tapauksessa kuulla enduro uutisia "oikein radiosta"

Kirjoittaja: MARKO TAMMINIEMIwww.957.fi löytyy sähköposteja luulen (vai oliko www.radio957.fi)

Kirjoittaja: TOTTI RAITTILAHienoa, että joku media noteeraa näitäkin lajeja! Ilmeisesti tämä 957 on paikallisradio, missäs päin sellainen vaikuttaa? Ja nyt pieni pyyntö, jos saat selville ko. radion sähköpostiosoitteen, mihin kannattaisi tuloksia ja tiedotteita laittaa, niin pistä osoite mailina minulle ja Kalkun porukoille. Itse ainakin lisään kaikki potentiaaliset tiedotusvälineet crossin tiedotuksen postituslistaan aina, kun jostain vaan saan vähänkin vihjettä siitä, mihin tietoa kannattaisi jakaa. Uskoisin, että Kalkku ry tekee enduron puolella samoin. Eikä niiden mahdollisesti mp-urheiluun myönteisesti suhtautuvien toimittajien/tiedotusvälineiden s-postiosotteiden toimittaminen ole suinkaan kielletty muiltakaan, vaan se on suorastaan suotavaa.

Kirjoittaja: JUSSI PITKÄHALME957 on täältä Tampereelta!