pyörän suojaus pakkasilta
1.12.2003 - 06:20
|
Kirjoittaja: kalle sahlmaneli tartteeko n.5-10 asteen pakkasella peittää toinen syyläri tai molemmat entäs kaasari pyörä jammu 250 nelari entäs kone öljyt saako ajaa samalla millä on ajanu kesälläki (10w 40)
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: PAULI PALONENniin joo samaa oljyä kans käyttänyt kasällä ja talvella.ja pyörä on yz426f
Kirjoittaja: AnttiMiten siitä voi tulppa mennä jos sitä kennoa ei suojaa,käykö se kone jotenki liian kylmänä vai?
Kirjoittaja: TURKKA HAGMANJoo se käy liian kylmänä.
Kirjoittaja: PAULI PALONENen oo kaasaria suojannut mitenkään ja hyvin on talvisin toiminut.välillä vähän heittänyt tenua tankkiin ,vähän pakkasesta kiinni miten oon syylarin suojannut, kovemmilla pakkasilla molemmilta puolilta puolet,leudoimmilla keleillä vaan toiselta puolelta puolet.kannattaa aluks vähän tunnustella miten lämpimänä tai kylmänä peli käy, kyl se oikee systeemi sit löytyy.
Kirjoittaja: TURKKA HAGMANMulla oli aikoinaan 2001 mallinen WR ja siinä piti peittää toinen syylari kokonaan kylmemmillä keleillä. Jos ei peittänyt niin siitä meni tulppa. 2003 mallista en osaa sanoa kun ei vielä ole ollut kylmiä kelejä, mutta luulisin että kannattaa peittää ainakin osa syylaria. WR:ssä on isommat syylarit kuin YZ:ssa.
Samoilla öljyillä mä olen aina ajanut, ellei sitten ole todella kylmä. Silloin kannattaa laittaa hieman juoksevampaa öljyä. Mä olen käyttänyt Shellin Ultraa 10-40w ja sillä tuntuu toimivan hyvin.
Kaasariin en ole huppua laittanut, mutta ei se ainakaan pahasta ole jos semmoisen viitsii tehdä.