Pippo auki 23-24.2?

Kirjoittaja: pirhonen osmoEstääköhän tulevan viikonlopun endurokisa motocross-harjoittelun Pipon radalla vai onko rata auki normaalisti?

Kirjoittaja: Ville VinnikainenNiin se on noitten tehojen kanssa, mutta monellako mahtaa oikeesti olla 125cc pyörä 11kw?? Kattelee mitä vaan kevareita, ku on myynnissä, niin aika monessa lukee et "A1 vain papereissa papereissa"

Kirjoittaja: JARI REKOLAJoo mullakin on A1 paperit 125 kotarissa ja varmasti on enemmän tehoa kuin papereissa on!

Kirjoittaja: Mikko OnaliSellanen korjaus et luultavasti vieläkin on voimassa sellanen et A1-kortilla saa ajaa vain alle 125kuutioista ja alle 11kW(ja tais olla vielä joku teho/painosuhde lisänä). Eli "oikeasta" enska pyörästä ei ole kovin suurta hyötyä kuristusten vuoksi.

Kirjoittaja: Ei nimeäjoo mulla on itellä husqvarna cr125 -96
valkokilpisenä ja ajelen sillä tiellä ja radalla. mulla on mäntä kestäny ainaki todella hyvin kun oon sillä nyt noin vuoden ajellut ja muutenki on kaikki ihan hyvin pelittänyt. bensaa se kuluttaa katuajossa noin 5 litraa satasella. ei sillä tiellä mitään kauheen pitkiä matkoja oo mukava ajella mut joku alle 100km menee ihan kivasti. joo onhan tossa vähän enemmän tehoja (n.40hv) kun tavallisissa ja ääniki on sen mukaista vaikka mulla siinä endurovaimennin onki. jos tulee jotai muuta kysyttävää niin mailaa vaikka jotai.