Päitsi 2008
Kirjoittaja: KALEVI TERVASHONKAPäitsi 2008 olen mielenkiinnolla seurannut keskustelua ensi vuoden päitsistä,jos vedotaan turvallisuus näkökohtiin onko järkevää laittaa surkeimat räpeltäjät ajamaan pimeässä illan viimeisiä pätkiä,meillä on surkeimmat valot/huonompi kunto/maksajat kunnon valoille.ehdotankin että että lähdetään pari kolme tuntia aijemmin,koska jokainen joka on päitsin järjestely tehtävissä on varautunut siihen että perjantaipäivä on kuitenkin päitsipäivä,lähdetään puolilta päivin päitsin kiertoon,ei tarvi tuhannen euron valoja,eikä ole vaarallista niinkuin pimeässä räpeltäminen. itse olen ollut joskus yö päitsillä mukana eikä se ollut ollenkaan huonompi juttu.ehdotan vielä lopuksi että takarenkaan käyttö toisella vanteella olis sallittu päitsillä ainakin muilla kuin a/b luokilla.tiedän kaverin joka teki 13 reikää rengasta vaihtaessaan /pimeällä ajaminen on tosi kivaa. kaikki pimeällä tai ei kukaan
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: MIKA VUORIsamaa mieltä kaikki pimeällä suuren seikkailun makuun
a-b vaikka jämsän pitkä pätkä sekä josemora kahteen kertaan niin tulevat la ilta tauolle muitten perässä
sama kaava sunnuntaina.
T:mika