Ostanko 250 vai 125?

Kirjoittaja: Miika ParviainenMä oon noin 178cm pitkä poika ja 70kg painava.Kumpi kannattaa sillon ostaa 250 vai 125?? Mut en oo kauheen kokenu ajaja.

Kirjoittaja: petteri piirainenjoo, piikki tai puolikas nelari jos pätskyä riittää. muista sit, et puolikkaat nelarit eio mitää ikiliikkujia...piikin kyl purkaa alottelijaki, mut nelaris vaatii hiukan perehtymistä ja tarkkuutta.
kotarin 200:n vois kyl kans olla aika hyvä vaihtoehto...tosin siin on sama loota ku piikissä ja muistaakseni oli ongelmia jossai vuosimallis? kertokee paremmin ne ketä muistaa...

Kirjoittaja: HENRY JOHANSSONKANNATTAA OSTAA 125 KUUTIOINEN MULLA ON KANS JA OON SAMAN PITUNEN

Kirjoittaja: JUKKA NIEMINEN125cc kannattaa jos et oo kauheesti ajanu T:Toni

Kirjoittaja: Nikkanen EeroAinakin parilta valmistajalta löytyy myös 200cc joka on oiva välimalli.
Kertovat,että helppo ajaa.Kevyt eikä liian potkiva,ainakaan enskaversiona.

Kirjoittaja: NIKO SYRJÄNENOnko nyt kyse 250 4-t,vai kaksari? Tuo nelarihan on rauhallinen ja mukava ajaa, omien kokemusten pohjalta helpompi ajaa pehmeässä ja liukkaassa paikassa,mutta hinta on tietysti korkeampi. Nelari olisi jo siltä pohjalta parempi,koska se on "anteeksiantavampi" esim. hyppyreihin mentäessä.

Piikki on taas halvempi,helpompi huoltaa itse ja omalta kohdalta voin sanoa,että piikillä ajaessa saa todella hyvän perustan ajotaidoille keveyden ja ketteryytensä takia. Oppii menemään joka mutkan kieli keskellä suuta eikä löysäile....lisäksi piikit ovat yksinkertaisia kuin polkupyörät.250 2-T on liian repivä sinulle,vie mehut todella nopeasti,eikä ajo sillä olisi välttämättä mukavaa.