Orimattilan kisa 30.05.2004
30.5.2004 - 17:58
|
Kirjoittaja: Mikko RuusunenNoniin, saikos kukaan kyseisestä kisasta minkäänlaista kuvamateriaalia, jos löytyy digikuvia esim tai jotian videopätkää niin olisin kiitollinen jos niitä lähettelisitte minulla sähköpostiin tai työntäisitte nettiin jonnekkin.
Sähköpostiosoite on ruusunen@msoynet.com
Oma numeroni oli 128 joten jos löytyy joltain niin ne ainakin :)
Terveisin.
Matti Ruusunen
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Mikko RuusunenMä ajoin ensimmäistä kertaa endurokisaa tuolla. Samassa kisassa isovelikin aloitti uransa joten mä seurasin sitä :) Mullakun se pyörä juuttu tokavikal siirtymäl sinne suohon ni vähänaikaa mettä raikas kaikennäköstä sanaa mitä suuhun tuli, sitten kypärä pois ja sammaleelle oottaa jotta joku tulis auttaa mua :D Ensimmäinen kotarikuski katto vähänaikaa pyörää ja sit mua jonka jälkee vaan tokas "ootko tosissas?" ja ajoi pois.
Mulla itselläni oli ajohalut nollassa säästä ja kunnosta johtuen, mutta kun huomas että porukkaakin tulee selkäedellä vastaan niin alko vähän luistamaanki, kunnes oli voimat niin loppu ettei pyörää jaksanut nostaa pystyyn. Mutta kokemuksista oppii, ja tämä oli kyllä suuri kokemus :) Nyt on jo ilmottauduttu Rauman kilpailuun ja toivotaan, että siellä olisi edes vähän parempi keli.
Ps. Olihan sitä aikaa siellä siirtymällä repiä sitä pyörää, mutta silti 7min AT:ta :<<
ilman sitä olisin ollut kympin sakissa, ja olisin ollut tyytyväinen :) Noh, riittäähän tuokin että läpi pääsi.
Terveisin,
Matti Ruusunen
Kirjoittaja: Mikko RuusunenNo en tiedä vielä, kai sitä täytyy jos vaan ei satais niin maan pirusti ennen kisaa.
Se kolmos pätkän siirtymä vai nelosen siirtymä oli ihan kauhea. Kaveri videokuvas yhtä kohtaa alusta asti, niin hyvin näkyy kuinka A luokka pääs ajaa pienellä metsäpolulla jossa oli lätäkkö, sadanpyörän jälkeen siinä oli jo niin paljo uria ettei kävellen olis uskaltanu :D
Terveisin,
Matti Ruusunen
Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOTaisi kakkos-MK:lla olla muillakin hieman ongelmia kuin 175:lla ja itselläni. Siinä eroteltiin jyvät akanoista kun 170 pyörää oli kaivanut traktorijäljen täyteen leveyteen kilometrikaupalla upotus- ja juuttumispaikkoja ynnä mudassa alla pyöriviä joka suuntaan olevia rankoja, keppejä ja juurakoita. Kyllä siinä itsellä ainakin loppu niin niin kunto ja kokemus kesken, että aina kun mudasta pääsi niin ensimmäiseen kiveen suunnilleen kaatu :-(.
Kirjoittaja: JANI PEKKOLAJuu olihan tosiaan aika haastava reitti. Mutta eikös enduro olekin selviytymiskilpailu. Ite ku ajelin siinä porukan puolivälissä niin reitti oli vielä "ajettavassa" kunnossa vaikka paikotellen huono olikin. Allekirjoittanutkin löysi yhden suokuopan ja nostohommiks meni. Onni oli se että juutuin vasta siirtymällä ja sai kaikessa rauhassa nostella. Olis ollu kiva ajaa ensimmäisenä, mutta kaikkihan ei voi ensimmäisenä mennä. Tuli kisan jälkeen mieleen, että mitä ensimmäistä kisaa ajanut kuski mahtoi aatella enskasta yleensä. Sillä ei kaikissa kisoissa yhtä pahaa reittiä ole, tai kelihän sen pahaksi teki. Toivottavasti ei keltään menny ajohalut haastavan reitti/sääyhdistelmän takia...
Kirjoittaja: Nikkanen EeroNo eipä kuvia ainakaan mulla.Sorry.
Muutenvaan oisin ottanut kantaa,kun alkaa sormet pikkuhiljaa kramppailusta toipua,ja lihaksisto(?) pehmetä.Ihmettelen ettei sanaakaan vielä ole kommentoitu.
Tulihan nosteltua,ja kaatuiltua enemmän ku koko viimevuonna,mutta nyt kun suurin lopettamispäätöspuhkunta on hieman lasehtinut,eikä lopputuloskaan ollut niin katastrofaalinen kuin ounastelin,alkaa reissu jo tuntua mukavalta.
Reittihän oli perinteisen hyvä,mutta olosuhteet oli mitä oli.Kuraspooria kun ei oikeen täällä etelässä riitä treenaamiseen asti,mutta näköjään kävelyvauhdillakin selviää ilman at pisteitä,jollei jää ihailemaan liukkaita kallionousuja.
Kaippa jotenkin pervoa,mutta minä tykkäsin.Haastetta oli joka saralla jo ilman sitä siirtosaven aiheuttamaa liukkauttakin.
Tuloksista pisti silmiin suuret erot ainakin C-luokissa,ja tottahan ne olosuhteet vielä loppuakohden pahenivat,ja spoorit oli paikoin todella syviä.
Ensvuonna uudelleen!?.