mikä piikki

Kirjoittaja: HENRIK HINKKANENMikä 125cc kannattais ostaa vm:01-04:sista oon 170 pitkä ja 55 painava 13v

Kirjoittaja: WIDGRENosta vaikka ktm koska se on tehokas(kuten muutkin).ja siinä on wp huippu laadukkaat iskarit ja se on hyvä

Kirjoittaja: VILLE KOIKKALAINENNo ei ne vakioiskarit ole missään pelissä huippuiskarit, paskojahan ne on melkolailla kaikki tyynni. Tosin saahan ktm:ltä sxs versioita missä on huippuiskarit mutta ei missään pelissä ole huippuiskareita vakiona, paitsi husqvarnassa öhläriä ja marsua ja tm:llä on öhlärit.

Kirjoittaja: JOEL LÄNSIVUORIhondan piikki on omien kokemuksien perusteella, paras piikki millä oon ajannu..
tehoa sopivasti, iskarit on tosi hyvät, ei oo tarvinu tehä niille mitään, muuta kun enskaa varten säätää vähän löysemmälle clickereistä. todella kevyt pyörä viedä niin nopeessa kun hitaassakin vauhdissa.

pyörä on uutena jo edullinen verrattuna esim. ktm

ainut "miinus" mikä on tullut pyörällä vastaan, on vakiona olevat alumiiniset kytkimen välilevyt. ne kulahti 20h ajon jälkeen. tilalle laitoin teräslevyt ja ne on toiminu nyt todella hyvin.

ja tuo mun honda on 2007 vuosimallia.

Kirjoittaja: HENRIK HINKKANENmolempia ehkä. ja ku oon kattonu hintoja ktm on aika halpa mutta onko jammulla ja kotarilla minkälaisia tyyppivikoja.

Kirjoittaja: HENRIK HINKKANENen tiedä onko iskareissa eroa muihin kun meillä on 01vm 400cc exc eikä iskareissa tuntunut eroa 250 jammuun ja kotarissahan on WP:T.Mutta onhan enska eri asia

Kirjoittaja: HENRIK HINKKANENoon ajatellu vähä ktm.ää tai jammua.olen kyllä ajellut veljen hondalla ja hyvä oli ajaa . eikä varmaa piikkien kestävyydellä oo eroa. oon laihian alueella ja ainahan sitä motoseinäjoella tulee käytyä:D

Kirjoittaja: Miika SavoJammu on varmasti ihan hyvä pyörä, osat tosin kalleimmasta päästä. Kotari on hieman muista poikkeava peli, ainakin ajoasennon, jarrujen ja iskareiden osalta. Enpä osaa siitä sanoa oikein mitään. Hyvin ne on tainneet toimia. KTM:n osat on Jammua huokeemmat. Halvimmat osat löytynee Suzukiin ja Kawasakiin. Honda on siinä keskimaastossa osien hinnoissa. Olisko käyttö crossia vai enduroa vai molempia?

Kirjoittaja: Miika SavoMerkillä ei niinkään ole väliä kun ostat käytettyä. Panosta siihen että löydät hyväkuntoisen yksilön vastineeksi rahoillesi. Monissa tuon ikäluokan pyörissä, joita etsit, on ongelmana että saatat joutua tekemään isonkin remontin heti.

Varaosien saatavuus kannattaa kartottaa (ettei tartte aina tilailla postissa) ja pyörän kunto erityisesti on otettava huomioon. Pyydä vaikka jotakin tuttua mukaan arvioimaan ostattelemaasi pyörää, jos et ole itse aivan varma asiasta.

Kirjoittaja: Jarkko HyvärinenHussella ajan itsekin, mutta 05 125 cr:llä. Kaikki kyllä vittuili kun sen hain, miten maksaa miljoonan kaikki osat ja koko paska hajoaa ennen ensimmäistä polkaisua. Laitteella revitetty talvi jäärataa, ei mitään vikaa. Nyt kesällä syyläri hajosi, kun kaatui paikallaan. Ei muuta. Tietty vehjettä on munkin aikana huollettu normaalisti (mäntää vaihdettu etc) Syksyllä sitten motti auki, ja uudet romut sisään ennen jääradalle lähtöä.

Eli osta käytössäolevalla rahakasallasi mahd. vähän ajettu ja uusi. Sekä hyvin huollettu. Jos talli on täynnä nesteen 2t purkkeja unohda koko peli :D

Kirjoittaja: SAMULI SJÖROSYamaha tai Honda mutta ei ktämmää ku hajoo käsii ja sit ei suzukii jos ei oo taidokas kuski koska se on ärhäkäs peli!!!!!!

Kirjoittaja: EETU HEINOLoppujen lopuksi se on aivan sama minkä ostaa. Yhtä lailla ne kaikki pyörät hajoaa jos ei niitä huolla. Kaikki ne aluksi ovat ärhäköita, mutta siihenkin tottuu.
Itse ajan hussella enskaa ja muistan ostovaiheessa sen miten kaikki sitä haukkuivat... itse en vaan vielä ole mitään vikaa löytänyt.

Ennemminkin katsoisin sen että miten sun paikkakunnaltasi saa varaosia ja huoltapalveluita kyseiseen pyörämerkkiin jota harkitset.