Kirjoittaja: Lasse KuulaSami oli tuossa ihan oikeassa. Pieniä hiusmurtumia ei edes välttämättä silmällä näe. Sitten kun ajaa vain niin mäntä hajoaa tomuksi. Ultraäänilaitteet jokaiselle moottoripyöräilijälle, niin löytyy murtumat. :-)
Kirjoittaja: Jukka HaventoEnnen uuden männän asentamista täytyy tarkistaa m-renkaan katkosvälys pytyn sisällä ja tarvittaessa viilata isommaksi (ainakin Wisecoiden kanssa oltava tarkkana). Toinen toimenpide on tarkistaa, että männän helmassa (ja miksei tapin "ikkunassakin") on pieni viiste. Jos se on puutteellinen, niin viila käteen ota. Terävä helma nimittäin kaapii tehokkaasti öljyn sylinterin seinämiltä ja haittaa täten riittävän voiteluöljykalvon muodostumista.
Kirjoittaja: erkki susino lisätään siihen tekstiin että vaihda mäntä ainakin jos se on mainitsemassani kunnossa ajotunneista riippumatta, oli sillä sitten ajettu 2h tai 60h...ei se ole synti jos vaihdat männän ajoissa... ja muista kattoa kun laitat uuden, ettei se takertele kanavien reunoihin...
Kirjoittaja: erkki susialahelma naarmuuntunut, renkaissa välystä, vuotojälkiä renkaitten tappien luona... kannattaa vaihtaa ajoissa kuin katua myöhemmin... ja jos nuo tunnusmerkit täyttyy, ei ole väliä mikä pyörä on...
Kirjoittaja: Lasse KuulaSami oli tuossa ihan oikeassa. Pieniä hiusmurtumia ei edes välttämättä silmällä näe. Sitten kun ajaa vain niin mäntä hajoaa tomuksi. Ultraäänilaitteet jokaiselle moottoripyöräilijälle, niin löytyy murtumat. :-)
Kirjoittaja: Jukka HaventoEnnen uuden männän asentamista täytyy tarkistaa m-renkaan katkosvälys pytyn sisällä ja tarvittaessa viilata isommaksi (ainakin Wisecoiden kanssa oltava tarkkana). Toinen toimenpide on tarkistaa, että männän helmassa (ja miksei tapin "ikkunassakin") on pieni viiste. Jos se on puutteellinen, niin viila käteen ota. Terävä helma nimittäin kaapii tehokkaasti öljyn sylinterin seinämiltä ja haittaa täten riittävän voiteluöljykalvon muodostumista.
Kirjoittaja: pirhonen osmomikä pyörä
Kirjoittaja: erkki susino lisätään siihen tekstiin että vaihda mäntä ainakin jos se on mainitsemassani kunnossa ajotunneista riippumatta, oli sillä sitten ajettu 2h tai 60h...ei se ole synti jos vaihdat männän ajoissa... ja muista kattoa kun laitat uuden, ettei se takertele kanavien reunoihin...
Kirjoittaja: sami länsimaaei sinä männässä välttämättä oo mitään erikoisia jälkiä ,kannattaa vaihtaa kun on ajanu tarpeeksi
Kirjoittaja: Mikko OnaliNo jos oot ajanu jonku 20-50h vähän vaudista riippuen.
Kirjoittaja: erkki susialahelma naarmuuntunut, renkaissa välystä, vuotojälkiä renkaitten tappien luona... kannattaa vaihtaa ajoissa kuin katua myöhemmin... ja jos nuo tunnusmerkit täyttyy, ei ole väliä mikä pyörä on...