Kytkin + muuta ongelmaa
10.10.2005 - 15:03
|
Kirjoittaja: Miika HakolaMitenkähän tässä tulis menetellä, kun kytkin ei enään irrota ja vaijerista on jo kiristykset tapissaan? Onko kytkimessä vielä jotain lisäsäätöjä (KX 125 -00) vai pitääkö kytkimeen alkaa suunnitteleen isompaakin remonttia?
Onko joku löytänyt parannuskeinoa sille Keihinin tulvimisongelmalle? Ei tule mitään, kun aina pukkaa hukkaputkesta bensaa ihan mielettömästi esim. tyhjäkäynnillä. Bensapintaa olen säädellyt ylös ja alas, eikä vaan lopu. Neula ja koho näyttää ulkoisesti olevan kunnossa, mutta pitääkö ne vaan vaihtaa joka tapauksessa?
Kiitoksia ohjeista jo etukäteen.
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Miika HakolaNo pitää nyt ihan ensimmäiseksi vaihtaa se vaijeri ja tehdä jatkotutkimuksia sen jälkeen.
Kirjoittaja: Anssi LehtinenOta hyvä mies kytkinkoppa auki ja katso miltä ne "sormet" näyttävät, joita vasten kytkinlevyt painavat. Vähän on epäilys, että saattavat olla urilla, ja levyt eivät pääse liukumaan vapaasti irti toisistaan.
Kirjoittaja: JANI PEKKOLAKytkimen vika on varmaankin vaijerissa mikä on menossa poikki. Se on niin venynyt ettei enää vedä tarpeeksi. Joskus myös pieni kytkimen luisto johtuu siitä, että vaijeri ei palauta riittävän hyvin.
Jani
Kirjoittaja: Kees van NiftrikOnhan sinulla moottoripyöräöljyä siinä lootassa - siis kytkinlisäaineistettua?
Kirjoittaja: HENRY ELDmulla itelläni 00 125 rm jossa o keihin.. oli samanlainen ongelma kaasarin kaa ja otin kaasuttimen auki: vika oli että neulaventtiili jumitti. siihen ruiskautin ketjuöljyä ja rumpsutin nii kaua et rupes toimii. se autto mulla.