kx 125-05 lisää ruutia?

Kirjoittaja: mikael karlssonvoisiko joku antaa hyviä vinkkejä millä saisi kx 125 -05
saisi kulkemaan paremmin,en tarkoita etteikö se ei kulkisi jo tarpeeksi.
olisi vain innostusta hieman piristää kulkua.......

Kirjoittaja: mikael karlssonlöytyihän suomesta asiasta kiinnostuneitakin, kiitoksia heille! jos jollain on jäännyt roikkumaan vastaavia osi tai löytyy ylimääräsiä ni olisin kiinnostunut....

Kirjoittaja: JOONA OINONENSivu on työn alla!

Takaisin

Kirjoittaja: Tuomas Pietiläinenjos on oikeen rohkee jätkä niin sit soittaa niille. Laitehan on käsittääkseni sama mitä esim pro circuit myy.

Kirjoittaja: Tuomas Pietiläinenjos paalua löytyy rapiat 500erkkaa löytyy siihen esim jd:n ohjelmoitava sytkä..

Kirjoittaja: Tuomas Pietiläinenja silloin siis yhteys www.turbotec.com

Kirjoittaja: KALEVI JÄRVINENMoi !! Soita P. 0400-505225 KJ

Kirjoittaja: JONI WESTMANJossei ole asiallista kommenttia aiheesta niin voi olla kirjoittamatta. Työllistätte vain turhaan sivujen ylläpitäjiä.

Kirjoittaja: Timo Vesalopelkkä FMF fatty pipe+änäri, tulee tehoa varmasti joka alueelle, on kokeiltu radalla ja penkissäkin! kansi on pakoputken vaikutukseen verrattuna pienempi... HGS voisi olla toinen vaihtoehto. Tilaat btosports.com liikkeestä putkiston juuri ko.malliin niin ei tarvitse mitään bensa kikkailuja suurella todennäköisyydellä!

Kirjoittaja: Miika SavoJOs alat virittää peliä, kannattaa muistaa että puristukset ja seokset voivat muuttua melkoisesti vakiosta. Jos et aja kisaa, kannattaa käyttää korkeaoktaanista bensaa (esim. lekoa) jotta kone kestää paremmin. Lekoa voi laittaa vaikka osittain tavallisen bensan sekaan niin sekin auttaa.

Kirjoittaja: Ville SepponenHienoa, että täällä on näitä älyllisesti lahjakkaita ihmisiä mitkä tietää virittämisestä ja jaksavat vittuilla ajamaan oppimisella. Käsi niille.

No kyllähän sitä nyt saa viriteltyä ihan miten vain. rad valvea, v-forcen läppärunkoja. Pakoputkia, vhm-kansia, isompia kaasuttimia. Täälläkin on esiintynyt eräitä henkilöitä keskusteluissa mitkä osaa taikoa kummasti sylinterin muutoksilla voimaa laitteisiin.

Kirjoittaja: Janne KivimäkiKyllähän piikki Kawasakiin saa tehoa vaikkapa VHM:n kampiakseli ja kansi+säädettäväsyttyboksi+parempaa pakoputkea+sylinteriä muotoilee.

Itse olen koittanut pyörää jossa oli nuo osat ja sylinteriä muutettu+ties mitä kaikkea muuta tehty. Kommenttina pyörästä voi sanoa, että varmasti osaavan kuskin käsissä nopea pyörä, mutta itse menen vakiolla vastaavalla kovempaa. Yläkierroksille oli tullut potkua lisää, mutta ala ja keskikierrosalueelta se lisäys oli kaikki pois.

Kyllä kannattaa parikertaa miettiä ennen kuin lähet sylinteriä viemään jollekkin velholle joka taikoo siittä lisää potkua. Eriasia sitten, jos aletaan pyörää tekemään jääradalle tai supermotoon. Niillä pyörillä ei kyllä ole mikään nautinto ajaa crossia kesällä..