kx-125

Kirjoittaja: Jesse ja Joni Luomalakysyisin olen ostamassa kx-125 vm.96 crossi

pyörää.mitä kannattaisi ottaa huomioon.

pyörällä kilpailtu yksikausi veteraanisarjassa ja sen jälkeen ollut harrastekäytössä.Miten mäntä ja kiertokanki?

täytyykö tehdä heti koneremontti?entä läpät?

Pikku proidi alkais ajaa vanhalla kx-80 :llä

jos saisin tän.Onko kx-80:llä ominaista ,että se miettii ennenkuin se lähtee!

Kirjoittaja: Antti Vainionkulmaniin jäi sanomatta että mäntä kannattaa heti kyselemättä vaihtaa ja läpät jos ovat auki tai löystyneet 125cc:hen pitää myös harrastekäytössä mäntä vaihtaa voden välei ite vaihan joka kevät

Kirjoittaja: Antti VainionkulmaJep jep no mulla kx 125cc vm:98 ja oli ennen sitä kx 80cc vm:91 tosta kasikympistä sen verran että ei sen mitää miettiä pitäisi omaan kasikymppiini kun ostin sen niin silloin se kyllä mietti että lähteekö vai eikö mutta sitte laitoin uuden sylinterin ja männän ja samalla uusin kiertokangenkin sylinteri oli siis huonona kawoissahan on kromi päällysteinen sylkkä eli kun se kuluu pois ei sylkällä tee mitää paitsi toki saa uuden syl putken tai kromi pinnoituksen muuta uuteen sylkkään verrattuna hinta ero on niin pieni että uudella sylkalla saa paremman tuloksen oho eksyin vähä asiasta eli kasikymppi ei enää kyseisten remonttien jäkeen miettinyt vaan LÄHTI!!! ja tomi tädellisesti siihen asti kunnes sen myin ja ostaja on naapuri eikä siinä vieläkään mitää vikaa oo. Tavallisessa harrastekäyössä 80:mppiin pitää mäntä vaihtaa vuoden välein että lähtee hyvin eikä sylinteri mee pilalle kawasaki on paras pyörä sen takia ostin viime syksynä kx 125cc:n 125cc kx:sässä ei ole mitää varsinaisia tyyppivikoja itselleni vaihdoin heti sylkän ja männän (pinnoite pilalla) mutta sylinteri mäntä ja kiertokanki han ovat näissä crossi kisapyörissä täyttä kulutus tavaraa se sun täytyy huomioida vaan ostohinnassa jos käynnissä kuuluu esim sivuääniä muttra kawasaki kx on todella mahtava pyrä ajaa se on tehokkain 125cc ja oikein ja ajallaan huollettuna myös todella kestävä paras crossi!!! huh en oo näin paljo kirjottanukkaa ennen :)

Kirjoittaja: ANTTI HELANDERKantsii ainakin ton kiertokangen kanssa olla tosi tarkka . Jos pyörän käytiäänessä on semmosta pienta nakutusta pienillä kierroksilla niin se on luulta vasti kiertokanki tai ainakin sen laakerit rikki . Ja kannattaa myös kokeilla onko mangneetto kunnolla kiinni vai hölskyykö se , se viittaa myös männän tai kiertokangen laakereihin . Itsellä oli sama juttu Husqvarna 125 :sen kanssa , myyjä sano että männän rengathan ne siella nakuttaa mutta oli kiertokanki ja se sitten meni uusiksi . Varsinkin jos on vanhempi peli niin niissä voi olla kilometrejä enemmän alla kuin myyjä antaa ymmärtää . Varokaa huijjareita , niitä on aina , ja juuri silloin kun sitä vähiten odottaa !!