kwaka 250kx vm.97

Kirjoittaja: Mikko hajukuusitein täyd.konerempan jonka jälkeen rupes syömään tulppia tyyliin 5kpl vajaalla puolella tankilla! tulppina oon käyttäny 9 lämpöarvollla! bensa on ollu n.4% näin sisään ajon aikana! Missä vika?

Kirjoittaja: VILLE KOIKKALAINENNiin eihän näillä 2-t vehkeillä hirveetä sisäänajoo voi pitää kun eihän ne männätkään kestä hirveitä tuntimääriä!

Kirjoittaja: MIKA VUORIvoipi olla et menee männän käyttötunnit sisään ajoon jos muistelee kult.80-luvun sisäänajo kilometri suosituksia

T:mika

Kirjoittaja: Mikko hajukuusino joo nyt runtua annettu huolella ja tulppa rupes kestää mutta koneesta rupes kuluun sirinää nätisti ajettaessa aina kun päästää kaasun/vaihtaa!
tarttee varmaan vaihtaa suosiolla uudet m-renkaat ku 2 rengassarjaa kerta tuli uuden mäntäsarjan mukana!
vai voisko sirinä/vihellys tulla läpistä?
paikallaan ei ääntä kuule, ainoastaan veto päällä!

Kirjoittaja: NICO FAGERSTRÖMvaiha tulppa kasiin

Kirjoittaja: Anssi LehtinenJos puolella tankilla syö useita tulppia, niin tuskin se on kiinni ihan yhden numeron muutoksesta tulpan lämpöarvossa. Kauanko se vehje oli ajamatta rempan aikana (oliko siis tyyliin kuukausia)? Vaihdoitko bensat? Aika pahasti kyllä kaasarin suuntaan vihjaa.

Kirjoittaja: Mikko hajukuusimopo seisoi 2 viikkoa!vois kyllä johtua että kun oon ajellu sisäänajoo rauhallisesti mettä polkuja et sais liikaa kakkua pienillä kierroksilla!

Kirjoittaja: Anssi LehtinenTorvi auki vaan, ei nää pelit mitään sisäänajoa kaipaa (kunhan sentään lämpimäksi röpöttelee).

Kirjoittaja: Mikko hajukuusivakio suuttimet+neula! toimi ennen ok! kaikki pitäis olla ok!
mitä muita tulppia kannattais kokeilla?

Kirjoittaja: VILLE KOIKKALAINENOnko suuttimet kohdallaan? Oletko katsonut että kasasit oikein? Kaverilla söi tulppia koko ajan kun oli suuttimet ja neula päin persettä. Ei ihan heti tule mieleen että miten se voisi liittyä koneremppaan.