Kun eka pyörä on KTM 125cc
27.11.2002 - 08:27
|
Kirjoittaja: Max Koponenolen 14v poikanen vihdistä olen juuri vähän aikaa sitten saanut tommosen piikin kotarin enkä ole koskaan ennen ajanut enduroa isommalla pyörällä! olen kylläkin kokeillut ajoa metsässä josta KIPINÄ lähti!! jännittää kylläkin lähteä ajamaan ekaa kertaa kunnolla metsään... hyvät vinkit on tarpeen!!
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: JANI LEHTOHienoa, näin se homma pitää toimia...
Kirjoittaja: JARI ERONENTämähän on hienoa luettavaa,kaveria jelpataan heti alusta pitäen,ASIAA !!
Tervetuloa vaan porukkaan Max.
Nummelassa on hienoja polkuja ajella (kuivalla säällä,viitaten 02-nummelan nostotalkoisiin),ei muuta kuin kovaa treeniä ja pistä Eeron neuvot muistiin.
(on muuten Eero alkanut harmittaa se 9 sekunttia,täytyy treenata kovemmin)
Kirjoittaja: Max Koponenkiitokset kaikille jotka ovat kommentoineet asiaa!! tuli tosi paljon hyviä neuvoja!! kiitos kaikille!.
Kirjoittaja: PAAVO NIKANDERTervehdys:
Tervetuloa hienon harrastuksen pariin!!
Vihdissä toimii lajiin erikoistunut seura
Nummelan Moottorikerho, jolla on pitkät perinteet lajin parissa. Tällä hetkellä panostamme lujasti nuorisotyöhön, jotta saisimme nuoria lajin pariin ja olemme siinä jo onnistuneetkin. Nuorillehan on tärkeää, niin ja miksei vanhemmillekin, että harrastaa liikuntaa. Porukassa lajin harrastaminen on kivaa, koska ei tarvi pakertaa yksin ja saa hyviä kavereita
Kavereilta saa kyllä pyöränsäätöoppeja
ajovinkkejä yms. asioita joista on apua,
kun lajia aloittelee. Talvella meillä on
salivuoro jolloin pelaamme sählyä ja toisella
kerralla käymme salilla+uimassa.
Ajamme talvisin pari kertaa viikossa ja kesäisin 3-5 kertaa viikossa.Leirejä on
parit vuodessa. Jos seuratoiminta kiinnostaa
niin soittele minulle.OLET TERVETULLUT Terv. NMK:n maastojaosvastaava Paavo Nikander 050-5372846
Kirjoittaja: Olli SaarinenKiva, kun pääsit harrastukseen kiinni. Itsekin täytän kohta 14 ja minulla on ollut piikki kotari viime keväästä. Sitä ennen olen ajanut jo muutaman vuoden. Itseäni on auttanut paljon erilaisissa maastoissa ajaminen. Olen ajanut yleensä crossiradalla, nopealla enska spoorilla tai sitten parilla tutun metsässä olevalla metsäkoneen uralla. Jos mahdollista aja monipuolisessa maastossa. Se auttaa.
Kirjoittaja: Nikkanen EeroOnneks olkoon,ja tervetuloa hienon harrasteen pariin.Tässä muutama vinkki aluksi.Harrastuksen jatkumisen kannalta on ehdottoman tärkeää,että ajat vain siellä missä on luvallista ajaa,ettet heti pilaa suhteita naapureihin ja maanomistajiin.Hanki lupia.Ajamisessa taas tärkeintä aluksi on se,että opit hallitsemaan pyörääsi,lähes missä maastossa tahansa.Kikkaile pihalla,kierrä puita,aja ojan yli,keuli(mutta älä yli),hanki tunne että olet pyörän kanssa yhtä,ja menosuunta on juuri se minne haluat sen menevän.Vauhdinpito on toinen asia,ja se tulee aikanaan,ja pikkuhiljaa.Tyvestä puuhun.Eli paljon ajoa luvallisilla paikoilla,ja pyörä teknisesti kunnossa,niin siitä se lähtee.