kumpi.ktm 125 vai honda 125

Kirjoittaja: KIMMO SAARNIcrossi tietäjät sanokaa kumpi on parempi ostettavaksi ktm sx 125 vai honda cr 125

Kirjoittaja: Antti Vainionkulmajeps kaiiki pyörät hajalle saa jos ei huolla asiallisesti eikä yammy oo poikkeus...

Kirjoittaja: KIMMO SAARNITää keskustelu ei ole kimmon eli minun tekemä.kaverini oli saanut tietää salasanani ja huomasin vasta paljon myöhemmin tämän keskustelun ja mulla ei todellakaan oo mitään kotkan piikkiä.Anteeksi tämä keskustelu.

Kirjoittaja: ALEKSI JYLHÄKORPINIIN VARMAAN kimmo vaan leikkii täällä keskustelu palstalla!!! painukoon HELVETTIIN tollaset pelleiliät ja sinne jippiin chatteihin leikkiin ja paskaa puhumaan!!

Kirjoittaja: KIMMO SAARNIOikeesti huomasin tän kun selailin vanhoja keskusteluja hondan ja kotkan piikeistä!

Kirjoittaja: Maunu Laitinenaleksi tuskin kimmo tätä juttuu on täänne laittanut terve järkikin sen jo sanoo että eitossa oo mitään ideaa koko jutussa joten miks joku ois sen täänne laittanut saatikka sitten omilla nimillään !! ja mikä sulla on tää ei nimittäin oo ainut keskustelu missä oot mollannut kimmoa oot kuules aika vitun tyhmä!
terv.maukaa

Kirjoittaja: KIMMO SAARNIAivan.

Kirjoittaja: KIMMO SAARNITässä vaiheessa voin sanoo että nyt olen ostamassa keväällä uutta pyörää alle piikkiä tai kaks puokki nelaria.Olen tällä hetkellä 13w ja toi keskustelu on varmaan kirjoitettu kun olin 11-12 eli järki käteen aksu!

Kirjoittaja: teemu nurmijust joo ite ajan yamahalla, hyvä jos viikon selviää tekemättä muuta huoltoa perus setin lisäksi(öljyjen vaihto, ketjujen pesua/tiukkausta/voitelua,filtterin puhdistusta jne.) mopo on yz426f-01 takana noin 70h et se siint yamahan "erinlaisuudesta tai paremmuudesta"samoja paskoja erin värisiä vaan!! Hyvää talven jatkoa kaikille!!

Kirjoittaja: KIMMO SAARNIKiitos

Kirjoittaja: Joonas KiiskiPiru vie. 2 sylinteriä, 2 etuhaarukkaa !? Eikö pelkät jouset olisi riittäneet? Ja pyttyäkin meinaat leikkailla kiinni oikein urakalla. Onnea! Olisit vaan ostanut molemmat pyörät, niin sx:n kuin cr:nkin ;)

Kirjoittaja: Ville HarviaPientä vinee... Tulee kyl halvemmaks huoltaa sitä pyörää ku kilautella pyttyjä aina pari kesässä!!

Kirjoittaja: JOONA OINONENYAMAHA YZ 125,JA EIKU RADALLE,KOVAA AJOA,VÄHÄN HUOLTOA,TAATTUA VOIMAA JA KESTÄVYYTTÄ.UNOHDA MUUT!

Kirjoittaja: TUOMAS LAULAINENEi ole riemulla rajaa kun parhaalla ajaa, YAMAHA.

Kirjoittaja: JONI WESTMANvähän huoltoa? miten siinä on muita pyöriä vähemmän perinteistä huoltoa? taas näitä yammu jeesuksia x)

Kirjoittaja: Janne J.Niin ja riippuuu kanssa siitä, että oletko uutta hakemassa vai käytettyä. Ja sitten jos käytettyä niin vuosimalli voi ratkaista.

Kirjoittaja: KIMMO SAARNIMoro ostin ktm 125-sx.2004 mallin ja vara osia maahan tuojalta:mäntiä,2 sylinteriä tulppia ilman putsareita 2 etu-haarukkaa.MAKSO NIIN HELVETISTI.Ajan ensi vuonna 125cc b luokkaa!!!!

Kirjoittaja: Janne J.Tuo on vähän mahdoton kysymys, kun kyseessä on kaksi huippupyörää, jotka ovat hyvin erilaisia. Riippuu vähän missä asut... Kotariin saa varaosia melkein pelkästään maahantuojalta lahelasta. Hondaan taas lähes jokaisesta crossi liikkeestä.

Sitten muita eroja: Kotarista sanotaan, että moottori onlisi piikkiluokan tehokkain ja muutenkin paras. Aloittelijalle tällä taas ei ole juuri väliä ja jos on esimerkiksi käytettyä ostamassa, niin perempi ostettava on se josta saa perempikuntoisen yksilön sopivalla hinnalla. Kotarissa on nestekytkin, Hodassa ei. Minusta tämä on plussaa, jotkut ovat erimieltä. KTM:n ensiasennusosat ovat laadukkaampia kuin japskipyörien. Esim ketjut, stonga jne.

Pyörien hallinta on hyvin erilainen ja olisikin paras jos pääsisit testaamaan, mistä itse pidät.