ktm kisapyörä kadulla

Kirjoittaja: Mikko HeikkinenSain vihdoin ostettua pyörän joka on ehkä paras kompromissi minulle. KTM LC-4 620 -95. Tiedän se ei ole tarkoitettu kadulle, ja että huoltoväli on vain noin 20 kertaa useammin kuin katuendurolla, enkä mielellään vaihtaisikaan katuenduron renkaita mutta..

jotain kompromisseja on tehtävä.

Miksi nykyisillä supermotardeilla voi kuitenkin heittää lapin reissuja ym? mitä olen kuullut. Tarkoituksenani on ajaa harraste/rentoutus enduroa, mutta myös käytännön pikku matkat olisi kiva hoitaa samalla pyörällä. Onko kokemusia pyörästä katukäytössä. Vai kannattaako vain pitää rupulikumit alla. Tietääkseni tässä ei ole vielä tasapanotusakseliakaan, joten saattaa tärytelläkin?

Kokemuksi?

Kirjoittaja: Pentti RaittilaNiin... onhan se Kotari nyt varmasti rekisterissä (valkokilpinen)? Varmaankin on, ja kun sillä sitten ajettu vain kevyttä maantieajoa ei ole tulossa ongelmia. Mutta jos sillä vedetty crossia tai ihan oikeata "hardenduroa", voi olla, että kampiakseli on loppu, ja sitten ei ole muuta kuin ongelmia.

Kirjoittaja: Ei nimeäKaverilla oli vastaava pyörä (vm. -96) sekakäytössä. Pyörällä on tällä hetkellä ajettu noin 35000 km ilman koneremppaa. Eihän se ole yhtä mukava tiellä kuin uudet katuenskat, mutta sopii yleispyöräksikin.



Itsellä on EXC520 "yleismopona" ja hyvin toimii... Takana on yli 10000 km ilman pienintäkään remppaa. Pienet asfalttitiet ovat pelkkää nautintoa Supermoto-rinkulat alla. Samalla mopolla voi sitten käydä ajamassa vaikka Päijänneajon, vain vanteita ja renkaita vaihtamalla.

Kirjoittaja: Mikko HeikkinenKuinka usein vaihdatte öljyt katukäytössä?