KTM GS 250 -86

Mikä on tuon pyörän varaosien saatavuus?, arveluttaa vain kun tuo on jo hieman vanha.
Onko tuon mallin pyörissä jotain tyyppi vikoja?.
Kiitokset jo etukäteen.

Kirjoittaja: pirhonen osmoJa onneks kaikilla on varaa uuteen....

Kirjoittaja: ou jeah!onhan kotarit hyvii, mut heitä nyt toi vanha jo mäkee ja osta uus!

Kirjoittaja: Niko TynniläItselläni oli -87 piikki ja siinäkin oli noi edellämainitut viat lisättynä imuläppien rungon "turpoaminen" bensiinin vaikutuksesta!!??!!??
Hoitui onneksi mattoveitsellä leikkaamalla ylim. pois

Ongelma ilmeni niin että metsässä vähän aikaa hiljemaa ajettua kone täyttyi menovedestä, koska läpät olivat kokoajan vähän auki.
Sitten kun avasi hanat kone prötäsi 5-10sek.

Kirjoittaja: Miikka MikkolaMulla sattuu oleen justiin tollanen 1986 KTM 250 GS. Ollu jo 3kk remontissa, siis ihan silleen osa osalta käyny läpi. Kyllä siihen osaa löytyy kun vaan jaksaa ettiä.
(Mutta HELVETISTI vaivaa saa näitten vanhusten kuntoonlaittamisessa nähdä)

Kirjoittaja: jorma jortikkaVaradu siihen ettei kaikkia osia todellakaan ole saatavilla. Vuonna 1994 en enää saanut 89 vm. 250cc pakoaukon säädintä vaan se piti työstää itse! Mikähän mahtaa olla vielä vanhemman mallin varaosien saatavuus 9v. ko tapahtuman jälkeen ?

Kirjoittaja: Timo VirtanenTuon ikäisissä Kotkissa oli erityisesti seuraavia vikoja: 1 Kytkinkoppa syöpyy puhki vesipumpun kohdalta. 2 Virtapäät hajoavat. 3 Vaihdelaatikot hajoavat. 4 Takaiskarin linkut hajoavat.

Kirjoittaja: Kees van NiftrikTuossa -86-mallissa ei vissiin ollut pakoaukonsäädintä, kun sitä ei ollut seuraavan vuoden satsissakaan. Muuten pitäisi löytyä osia. Käytettyjä osia voi kysellä Suitzamanilta > ainakin näytti olevan em. puolikasta sisällä muutama zippe...

Kirjoittaja: Erkki KorhonenKannattaisikohan miettiä jo vanhuksen säästämistä jatkuvalta rääkiltä. Entä jos hänet kunnostelisi suurinpiirtein alkuperäiseen kuntoon ja varastoisi kuivaan tilaan. Ajatellaanpas minkälainen harvinaisuus se on kun vuosia kuluu muutama kymmenen. Näitä maastopuolen pyöriä ei varmaaankaan kovin paljon ole arvostettu näin museointi mielessä.

Kirjoittaja: Veikko NieminenNoinkin iäkkäässä pyörässä ei muuta enää olekkaan kuin "tyyppivikoja". Mutta jos ajelet suhteelisen vähän ja olet valmis jatkuvasti korjaamaan pyörää on se hyvä valinta. Varaosia nimittäin saa maahantuojalta. Se kiskuri kun vain osaa pyytää niistä kohtuuhinnan!