KTM EXC-R 250 / Husse TE 250
25.5.2006 - 08:28
|
Kirjoittaja: Tapio LepikköHankinnassa on vähän käytetty 250 nelarienduro ja haarukoinnissa olen päätynyt joko Kotarin EXC 250 Racingiin tai Hussen TE 250:seen. Kotari vaikuttaa monessa suhteessa varsin varmalta vaihtoehdolta mutta mites tuo Husse? Onko kellään kokemuksia kyseisestä pelistä erityisesti huollettavuuden ja kestävyyden suhteen.. harrastuskäyttöön kun pyörä on tulossa niin melko tärkeässä osassa ovat nuokin asiat.
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Pekka RekolaUsonhaa mie. Mut kuule Erkki, tääl Husse osastol ko miul ei oo hitokaa tekemist... -mie ko oonii semmone KTM:n mannekiini! ;-)
Kirjoittaja: Erkki HeinonenEi maar poja, mimmonen heppu mä oikke ole. Ajasin Päitsi läpi, simmone heppu mä ole.
Nyt on anomus vetämässä SPTTPL:n (Suomen pientilallisten ja Talonpoikain liitto
Kirjoittaja: JUSSI VILKMANHusse on luotettava ja varma peli. Keli kun keli. (Äijät on ilmeisesti lukeneet tuntemattoman)
Kirjoittaja: Kees van NiftrikHienoa nähdä, etteivät kaikki vuodet koulussa ole menneet hukkaan!
Kirjoittaja: J-P ANTTOLAINENKannattaa kaivella vanhoja keskusteluita. Tätä pikkunelari asiaa on jauhettu muutaman kerran...
Kirjoittaja: Erkki HeinonenItselläni oli pari vuotta KTM-R ja peli oli ihan ok paitsi vähän tehoton. Vaihdoin vuosi sitten Hussen TE-250 ja ei mitään murhetta, tehoa sopivasti enemmän ja tuntuu kevyemmältä ajaa vaikka kiloissa on vähän painavampi. Ps on muuten myynnissä (valkokilpi 05)
Kirjoittaja: Pekka RekolaEi saa jäädä, EI SAA JÄÄDÄ Erkki makaamaan!
Reenataan vielä kerran ja mennään tuo Päitsi, niin että heilahtaa!